  • Data: 2010-02-18 21:23:20
    Temat: Re: zloto: koniec bolesnej korekty?
    Od: fatso <f...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

    On 18 Lut, 13:56, " XXL" <d...@W...gazeta.pl> wrote:
    > Korekta spadkowa na złocie chyba dopiero się rozkręci.
    > Długoterminowy kurs EUR/USD zmierza do dalszego, wyraźnego umocnienia się
    > dolara do ok. 1,2 z obecnych 1,35 więc cena złota raczej poleci jeszcze sporo

    No, mnie tutaj bardziej interesuje srebro. Od paru lat przewiduje
    skokowa zmiane ceny
    ale jak do tej pory jest to tzw wishful thinking. Tym niemniej
    sprzedalem 100 plytek 1 uncjowych
    ze srebra USA, szly przed swietami jak swieze buleczki i to po
    doskonalej cenie. Potem srebro spadlo.

    Aha, jak wiecie z poprzednich przechwalek, jestem swiatowym potentatem
    w posiadaniu cudownych
    reprodukcji medalionu Donatello, mam ich 3 na 750 wypuszczonych w
    1976r. Jedne 29 uncji troy kazda,
    ostatnia jak nowa, nigdy nie wyjmowana ze swego pudla nawet. Teraz
    zawisnie na scianie mieszkania
    na Targowku, skad wlasnie pisze.
    NB POmroczna ma swoje uroki:
    * za jedne 200 zl oprawil mnie dzisiaj w-ski dentysta dokonujac
    skomplikowanej operacji na zebie- calkiem rozsada cena, jakosc uslugi
    daleko lepsza niz mordownia u pakiego w Surbiton.
    * Zubrowka cudowna jak zwykle
    *soki nieporownanie lepsze niz dostepne w londynskim Tesco,
    wychleptalem juz dwa litry od rana
    * jutro jest post, ide specjalnie kupowac kielbasy z tej okazji.

    fatso