  • Data: 2009-09-08 11:09:34
    Temat: Re: zloto, zloto- a Paki siedzi usrany
    Od: "\\n" <n...@m...xy> szukaj wiadomości tego autora

    fatso pisze:

    > Samochodek tez ma skromny, Smartka za 60 tys zl. Tylko gdy jechalismy

    Ojej, tu w kraju opli (z wyrobnikiem w środku), mercedesów (ze starym
    byzmesmenem, taksiarzem lub niemcem w środku), pikapów (z młodym, a
    przynajmniej za takiego się uważającym, byzmememem) i czarnych BMW (z
    mafiozem) Smartek rzuca się w oczy całkiem nieskromnie.

    --
    Kiej wypiję flaszą wina - zaraz u mnie insza mina,
    i ochota do śpiewania wnet mnie bierze i do grania