  • Data: 2002-05-23 06:59:51
    Temat: Re: złotówka
    Od: <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To w Europie maja mordercze podatki chyba :)) Jesli sugerujesz ze Polska ma
    > wysokie podatki na paliwo to chyba wdepnales we wlasna pulapke. A ty myslisz
    > ze te podatki to co Belka sie nimi wypycha

    Oczywiście że TAK. Socjalistyczna Europa ma horrendalnie wysokie podatki
    powodujące np. to że pracownicy przemysłowi dzielą się swoim dochodem z
    rolnikami (dopłaty do produkcji rolnej) co z kolei powoduje że żywnośc jest
    dużo droższa niz mogłaby być a przy okazji urzędnicy za rozliczanie funduszy
    spokojnie pobierają swoją skromną prowizję (ja ją szcuję na conajmniej 20%) od
    przepływającego przez budżety strumienia pieniędzy.
    Dłóż do tego protekcjonizm celny, limity produkcji idiotyczne przepisy
    standaryzacyjne itp. Właściwie jedynym pozytywnym efektem wejścia Polski do UE
    będzie likwidacja PLN i tym samym zabezpieczenie przed majstrowaniem przy
    pieniądzu.

    A po co Belce podatki. Nie wypycha się nimi ale je normalnie marnotrawi np. na
    interwencję w Stoczni Szczeccińskiej, która oznacza że statki nadal będą tam
    produkowane drożej niż gdzie indziej a wszyscy pozostali podatnicy zrzucą się
    na wypłaty dla pracowników (to jeszcze rozumienm) oraz praktycznie dofinansują
    armatorów kupujących statki w Szczecinie (tego juz nie rozumiem).