    From: maruda <m...@n...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: złoty bankier 2011
    Date: Tue, 07 Feb 2012 09:24:00 +0100

    W dniu 2012-02-07 08:57, Waldek pisze:

    > Użytkownik "maruda" <m...@n...com> napisał w wiadomości

    > He he ... moze i ciekawy ten Alior ;)
    > mialem tam konto tak dlugo jak byly lokaty 1 dniowki
    > ale wygryzla je Optima ... teraz z nieukrywanym zalem
    > zamykam pozycje w opitimie lapiac spadajaca belke ....
    > / Vincent bedzie musial troche poczekac na wsparcie budzetu ;P /
    > Zostawiam w opti tylko srodki "podreczne" - tzw. awaryjne
    > - 6,48 jest chyba gwarantowane do konca marca albo kwietnia ?
    >
    > Co do rankingu bankow
    > - żonka moja glosowalaby na Multi Aquariusa :)
    > zas ja hmm... w zaleznosci od postawionych kryteriow
> [...]

    Możemy podzielić się wrażeniami :)

    Alior mnie ominął (czy ja jego, tkwiłem wtedy po uszy w EB). Podobnie
    Multi.
    Opti - przyznałbym im (hej, Bankier - słuchać i podchwycić!) memoriał
    "Naszej Klasy" za kompletną klapę na wejściu i niedoszacowanie rynku.
    Szkoda tylko tych tysięcy tokenów, które będą lada dzień skażać
    środowisko ;)
    Klony Czarneckiego - oczywiście, zaliczyłem wszystkie. BTW - czy FM to
    też jego? Jednak sporo znajomych z DG zainstalowało się w IB, więc coś w
    tym chyba jest.
    O Inteligo zdążyłem już zapomnieć. Mieli pewne zalety związane z
    masowością ajencji PKOBP, ale to przeszłość. Podwiesili się też pod
    obligacje, ale jeśli ktoś miał rach. maklerski (też zaczął być "wszędzie
    za darmo"), to płatki opadły.
    ING ma chyba niezłą sieć oddziałów i pomimo braku sensownej oferty
    depozytów jest IMHO najlepszą alternatywą dla emerytów emigrujących z
    PKOBP. Jeśli ktoś płaci debetówką (wiem - bez sensu, ale dziadki mogą
    nie ogarnąć 2 kart) i nie śmierdzi groszem, to polecam. Założyłem konto
    dla mamy, a że ja też tam mam i jestem upoważniony, to spokojnie nim
    zarządzam. Mamy oszczędności pakuję w "Czarneckie" i gdzie popadnie, na
    mamy telefon robię przelewy z jej konta itd. Niezły tandem. Sam karty do
    Direct'a nie mam.

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.