  • Data: 2012-02-07 10:15:46
    Temat: Re: złoty bankier 2011
    Od: "Waldek" <j...@t...mam> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "maruda" <m...@n...com> napisał w wiadomości
    news:jgqp9s$r2u$1@inews.gazeta.pl...

    > Dla porządku trzeba przypomnieć, że poważnym mankamentem ING jest olewanie 3.
    > sesji elixiru.
    > Właśnie wczoraj ok. g 10 zadysponowałem wylew z BGŻO i jak na razie w ING
    > sucho...

    Jak widac (chocby po ostatnich postach)
    banki zaczynaja stopniowo przykrecac srube :/
    - oplaty, likwidacja kapitalizacji dziennej, przytrzymywanie zleconych przelewow
    itp...
    Mozliwe ze niebawem z czescia kont trzeba bedzie sie rozstac :]
    - w moim przypadku bez zalu, ot najwyzej bedzie troche plastiku w portfelu mniej