  • Data: 2002-06-09 20:23:23
    Temat: Re: zly numer konta - co teraz???
    Od: "Luzak" <nie_dam@bo_by_mnie.spamowali.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Miałem odwrotną sytuację, tzn. numer mojego konta się zgadzał, ale
    kontrahent wpisał omyłkowo jako nazwę odbiorcy zamiast mojej firmy nazwę
    innej

    taka sytuacja zdarzyła mi się w 2 sytuacjach - w banku tradycyjnym (BSR)
    zadzwoniono do mnie, przefaksowałem im fakturę dla tego kontrahenta i wtedy
    zaksięgowali mi te pieniądze na koncie

    w VWBanku ... zaksięgował mi pieniądze system od ręki, nie było żadnej
    sprawy, żadnych wyjaśnień - poprostu zgadzał się numer konta, nazwa chyba
    wogóle nie była weryfikowana

    w Twojej sytuacji jeśli obciąłeś jedną cyfrę z numeru rachunku nadzieją jest
    to, że powstały w ten sposób numer konta będzie błędny i nikomu tego nie
    przeleją, ale gdybyś pomylił cyfrę i numer byłby rzeczywistym numerem
    czyjegoś konta to sprawa mogłaby wcale nie być taka prosta