eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankizmiana mBiznes Konto na .... VW Direct (Plus Konto Biznes)? › Re: zmiana mBiznes Konto na .... VW Direct (Plus Konto Biznes)?
  • Data: 2006-04-10 07:34:19
    Temat: Re: zmiana mBiznes Konto na .... VW Direct (Plus Konto Biznes)?
    Od: Ufoludek <s...@n...ksiezyc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ja niewiele ponad rok temu, przeniosłem się w drugą stronę i nie żałuję.

    Nie wiem jak jest teraz, być może już poprawili - ale jeszcze rok temu
    (może trochę ponad rok) przelewy do ZUS, robione "jednorazowo" (tam była
    taka formatka która pozwala na wpisanie trzech kwot i jednym kilknięciem
    wysyły się trzy przelewy) miały błędne numery rachunków. Wszystkie miały
    numer "51". Co prawda przelewy dochodziły prawidłowo, ale opis był zły -
    miałem potem problemy w NFZ - gdy chciałem dostać druki potwierdzające
    moje ubezpieczenie, przy wyjeździe z granicę.
    Oprócz tego, tak jak już pisał jeden przedmówca, od czasu do czasu coś
    się psuło i wyświetlało saldo z przed kilku dni (np. w poniedziałek z
    piątku, lub czwartku).

    Pozdrawiam,