  • Data: 2007-08-12 12:12:01
    Temat: Re: zmiana numeru telefonu w Mbank - radzę uważać
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z sobota, 11 sierpnia 2007 23:31
    (autor Krzysztofsf
    publikowane na pl.biznes.banki,
    wasz znak: <f9l9rf$er0$1@inews.gazeta.pl>):

    > Nie wierze w darmowe obaidy.

    Ale kto mówi o darmowych? Za konto w mBanku też nie płacisz wprost... Za
    kartę do ekonta też nie.

    > Nie chce byc zaskoczony nieoczekiwanie oplatami za korzystnie z sms.

    Podobnie za wszystko... Za ekonto i kartę też nagle mogą... Najwyżej
    zrezygnujesz....

    > Na operacje na funduszach i sporadycznie akcjach wystarcza mi posiadana
    > lista.

    Tyle, że lista jest mniej bezpieczna i mniej wygodna.

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    a...@e...com.pl w...@l...pl