  • Data: 2007-08-13 22:29:37
    Temat: Re: zmiana numeru telefonu w Mbank - radzę uważać
    Od: "Padre" <s...@e...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wrak Tristana" <n...@s...pl> napisał...

    > W odpowiedzi na pismo z poniedziałek, 13 sierpnia 2007 23:32
    > (autor Krystian Zaczyk

    > Do rozmów?

    Dyskutujemy o rozmowach, czy o sposobie autoryzacji?

    > No też takiej nie udowadniam... Tylko miejsca gdzie jest ona fałszywa są wg
    > mnie sporadyczne.

    Z Twojego punktu... siedzenia to tylko tak wygląda.
    W rzeczywistości takich miejsc jest niemało.

    Sławomir Pacha
    PS Wliczając w to choćby mój letni domek niedaleko Wrocławia. Górki, zero GSM w
    środku,
    na polu czasem jedna kreska, a dostęp do sieci przez stacjonarny telefon
    (pociągnięty od sąsiada). Dlatego, póki co nie zmieniłbym karty z kodami na SMS-y.