    From: Bartol Partol <b...@p...c>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: zmykam z ING do Multibanku
    Date: Fri, 18 Apr 2003 11:48:32 +0200

    Użytkownik Dave napisał:

    > no coz - 6 miesiecy w ING to 36zl za prowadzenie plus oplaty za przelewy.
    > Przez nastepne 6 miesiecy mozna bedzie przeniesc sie do innego banku. Czy
    > warto za 100zl rocznie 2 razy w roku zmieniac bank ? Wg mnie warto. A wg
    > ciebie ?

    A do tego co pol roku definiowanie od nowa platnosci i zlecen stalych,
    aktywowanie konta, zabawy z PINami, przyzwyczajanie sie do nowej
    obslugi, itp, itd. A ile w tym czasie moglbys zrobic innych ciekawszych
    rzeczy?

    Nie warto, nie warto i jeszcze raz nie warto. Chyba ze poza kasa sa
    jeszcze inne powazne powody. Wtedy warto sie powaznie zastanowic.

    Bartol