    From: "stean" <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: znikajace pieniadze w mbanku
    Date: Sat, 6 Dec 2008 18:58:45 +0100

    > Pytanie kontrolne#1 Czy jeśli zrobisz historię "do poniedziałku" to nie
    > ma tam innej operacji na 1000 PLN?
    >
    > KJ

    zgadza sie jak dalem do 8.12.2008 to ten tysiac sie znalazl, cholera po
    prostu zapomnialem ze wyplacilem tego patola z bankomatu,
    tak czy inaczej system powinien pokazywac mi historie inaczej, ja nie jestem
    od tego aby sie domyslac wybiegajac w przyszlosc,
    ale ok temat zakonczony sprawa wyjasniona

    Tomasz