    From: "Bartnick" <a...@S...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: zniknely karty kredytowe z polbanku
    Date: Tue, 16 Nov 2010 11:37:42 +0100

    Czesc,
    > zniknely mi karty kredytowe z serwisu polbank24. wczoraj byly dzisiaj
    > nie ma. ma tez ktos tak?

    Potwierdzam. System twierdzi, ze brak mozliwosci wyswietlenia szczególowych
    informacji do rachunku, lub jakos podobnie.
    Rano przy próbie wejscia do zakladki "Moje finanse" nastepowalo
    automatycznie wylogowanie. Potem to poprawili, ale zniknely karty kredytowe.
    Napisalem do nich pytanie w tej sprawie. Zobaczymy co odpowiedza.
    Pozdrawiam
    Bartnick