eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankizwolnienie z oplaty za kk w BZWBKRe: zwolnienie z oplaty za kk w BZWBK
  • Data: 2007-05-07 14:02:42
    Temat: Re: zwolnienie z oplaty za kk w BZWBK
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 7 Maj, 15:27, Olgierd <n...@o...com> wrote:
    > Dnia Mon, 07 May 2007 14:29:15 +0200, RobertS napisał(a):
    >
    > > natomiast w cytowanym Citku nie ma oficjalnie mozliwosci zwolnienia z
    > > oplaty, jest to indywidualnie negocjowane, jak sie nie dopomnisz to z
    > > automatu z oplaty nie zwolnia...
    >
    > Mi oznajmili, że jeśli będę miał obroty 2,4 tys. zł rocznie to już na
    > zawsze będzie gratis. Oznajmili w grudniu, więc jeszcze się nie
    > przekonałem ile warte są zapewnienia Citi.
    >
    > --
    > pozdrawiam serdecznie, Olgierdhttp://olgierd.bblog.pl||http://olgierd.wordp
    ress.com

    Zawsze za darmo jeżeli w tym roku zrobisz obrót 2,4 tysięcy, czy co
    roku taki obrót?
    Ja na zapewnienia Citi uważałbym. Jak sobie wyrobiłem Visę BP, to mi
    konsultant obiecał, że dla mnie jest specjalna oferta na raty komfort
    z oprocentowaniem 6,9% oraz przelew też z tym oprocentowaniem.
    Powiedziałem, że nie mam na razie potrzeby korzystania z tej oferty i
    może w przyszłości. Oczywiście konsultant podał mi numer telefonu,
    personalia i godzinę nagranej rozmowy tak na przyszłość jakbym chciał
    skorzystać, bo oferta jest dla mnie ważna rok.
    Niedawno zaczęli wydzwaniać do mnie z ofertą przelewu, ale na 7,99%.
    Powiedziałem więc, że dostałem taką ofertę, jest nagranie itd.
    Powiedziano mi, że to pewnie sezonowa oferta była i takie tam. Na mój
    argument, że w nagraniu jest mowa o roku trwania tej oferty, zaczęto
    coś tam bełkotać po swojemu.
    Wydaje mi się, że w Citi to co oferują to ważne jest tu i teraz, a
    niekoniecznie później tak samo.
    Najgorsze to, że to wszystko było choć na "gębę" a to jest na "ucho",
    a zapis zawsze może być skasowany bo " ze względów operacyjnych zapisy
    z rozmów telefonicznych z Klientami przechowujemy 6 tygodni".

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1