  • Data: 2009-07-23 01:30:23
    Temat: Re: żydowska dziwka z PO, alias bufetowa
    Od: "mow mi kondonek" <g...@c...es> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Barbara" <b...@i...com.pl> napisał w wiadomości
    news:h489hh$grm$1@news.dialog.net.pl...

    > Użytkownik "mow mi kondonek" <g...@c...es> napisał w wiadomości

    > rozciągnie...

    > ze
    > (porzadne)
    > przekonania...

    > bardzo zacne języki, znacznie starsze niż nasz rodzimy polski, greka czy
    > też
    > łacina.
    > W aramejskim pisano Stary Testament, a w koine (uliczna greka) - Nowy.
    > Zatem - więcej szacunku proszę :);)

    Dobrze.
    Wiesz, nigdy nie byłem religijny. Chrześcijanstwo to dla mnie marny plagiat.
    Wolę religie starożytnego Egiptu, buddyzm, szinto, taoizm, dzinizm i rzecz
    jasna, współczesny humanistyczny satanizm.

    > a HGW nawet szkoda wymyślać, bo tylko o antysemityzm będzie Cię można przy
    > tych
    > wypowiedziach oskarżyć, a ponieważ nie jesteś z Radyja - to możesz beknąć
    > ;)

    Niech probują, daję im szansę:)
    choć wiem, że są za ciency na mnie i na przegranej z góry pozycji.
    O antysemityzm to raczej można oskarzyć ciecia HGW - tego od kontaktów z
    prasą. Nazwali go żydem a on w krzyk, że go obrazili:) powinien być dumny!
    Ja na miejscu HGW wywalił bym antysemitę na zbity pysk.