  • 71. Data: 2010-06-02 17:56:05
    Temat: Re: Obiecany kawałek Łysiaka
    Od: " sys29" <s...@g...pl>

    marfi <marfi @bb.onet.pl> napisał(a):

    > Jakaś sugestia co do czasu rozpadu (może być połowiczny) się należy.

    Nie wdając się w rozważania na temat pierwiastków promieniotwórczych
    czuję, że będzie to początek 2011. :-)

    pozdr.
    sys29

  • 72. Data: 2010-06-02 18:47:45
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik " sys29" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Nie wdając się w rozważania na temat pierwiastków promieniotwórczych
    > czuję, że będzie to początek 2011. :-)
    >
    > pozdr.
    > sys29

    BTW w lutym 2011 wychodzi mi zajebisty PZ z fiba czasowego.
    Wygląda na średnioterminowa minę.

  • 73. Data: 2010-06-02 18:50:27
    Temat: Re: Realizacja projektu IV RP - przyczyną katastrofy w Smoleńsku
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik " sys29"

    > Ponadto uważam, że w systemie jednowładztwa poglądy
    > polityczne ludzi nie są ważne, natomiast w demokracji mogą być nawet
    > niebezpieczne.

    Ale to dotyczy też tego jednowałdnego i jego ekipy.
    Może byc jeszcze groźniejsze, bo z takich kwestii wyrastały Niemcy
    hitlerowskie, CCCP, Ciny Mao, Kuba Castro, Białorus Łukaszenki itd.

    Pozdrawiam

  • 74. Data: 2010-06-02 19:12:17
    Od: " sys29" <s...@g...pl>

    skippy <a...@n...ma> napisał(a):

    > BTW w lutym 2011 wychodzi mi zajebisty PZ z fiba czasowego.
    > Wygląda na średnioterminowa minę.

    Min na edku, czy na wig20 ?

    pozdr.
    sys29

  • 75. Data: 2010-06-02 20:33:31
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    > Min na edku, czy na wig20 ?

    Fib jest z wig20, sprawdzę podobieństwa w usa i na edku jutro.
    Ale raczej będzie różniczka, bo glebowalismy rok temu troszke innym rytmem.

  • 76. Data: 2010-06-04 00:27:34
    Od: "maniana" <g...@c...es>

    Użytkownik " XXL" <d...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >

    > To był plan Sorosa-Sachsa, a nie Balcerowicza. LB po prostu realizował
    > ustalenia &#8222;starszych&#8221; i &#8222;mądrzejszych&#8221;. Kluczowym
    > jego
    > założeniem było ustanowienie stałego kursu dolara, aby przy okazji
    > dławienia
    > hiperinflacji wyprowadzić z Polski grube miliardy dolarów BEZ ŻADNEGO
    > RYZYKA !!!
    >
    > Oczywiście, że sztab kierowany przez L.Balcerowicza korzystał z
    > wcześniejszych
    > doświadczeń m.in G.Sachsa. Chodziło o jak najszybsze zduszenie

    kłamczuszku, 1000% hiperinflację to wywolał PZPRowski śmieć balcerowicz.
    Plan był prosty, zabrać Polakom pieniądze i wypracowany w PRL majatek
    narodowy i podzielić miedy swoimi kolesiami. W PRL - tym prawdziwym - przed
    epoką Solidarności nie była praktycznie znana nawet inflacja, a co mowić o
    hiperinflacji. Obowiązywała zasada jeden towar jedna cena, jak mięso drożało
    o 10 % raz na 10 lat, to byl strajk i przyspawane do szyn pociągi. Inflacja
    to lata 80, czyli następstwo Solidarności, a hiprinflacja 1000% na mieiąc,
    to działalność złodzieja balcerowicza (Sorosa-Sachsa) i jego zlodziejskiego
    planu.
    Rację ma Sys29 pisząc o osiąganiu 1000% zysków bez żadnego ryzyka po
    ustnowieniu sztywnego kursu dolara i jednoczesnym rozpetaniu przez
    balcerowicza i spólkę hiperinflacji.
    Osobiście znam jednego z posłów ówczesnego Sejmu który pożyczył 30 tyś $
    zamienił na zlotówki wpłacił do banku i po paru miesiącach bez żadnego
    ryzyka przeprowadzil operację odwrotną oddając kredyt i zgarniając na
    czysto grubo ponad 100 tyś $ zysku.
    Przy zastoswani tego mechanizmu powstała miedzy innymi pierwsza "fortunka"
    tego WSIowego mega złodzieja - olechowskiego.