  • 1. Data: 2012-07-03 03:01:29
    Temat: Realne raty punktowane kuferkowo...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    () zakładamy kartę realu w Sygmie
    (albo odwrotnie -- Sygmy w realu?)

    () kupujemy coś za nie mniej niż 20 złotych,
    płacąc umową (plastyk w drodze) o kartę
    i, będąc już przy kasie, obiecując/proponując
    spłacenie ratalne

    () zabieramy kuferek na piknik

    () spłacamy ratalnie owe 2 dychy, czyli idziemy
    po kwit z realu finansowego, który opłacamy
    szarytką w realnej kasie, przy okazji
    pobierając 2 stówy na szaro...

    Ciekawe, na ile rat można by rozłożyć owe 2 dychy.
    Żeby tak choć na 4... Wówczas z 4 rat mamy 24 złote
    zwrotki, czyli nieźle... Ale zakupy nie zwróciły się?
    Więc uwspólniamy Dobre i mamy 2 szarytki. Teraz już
    zakupy mamy za free? Ratalna spłata karty realnej
    to po prostu dodatkowe zakupy realne.

    Niestety to moje marzenia... Pracowniczka realnego
    finansu twierdzi, że manewr z płaceniem kartą może
    zostać zablokowany przez kasjerkę, czyli przez kobietę
    przy realnej kasie... Ale sprawdzić chyba trzeba... No nie?

    -=-

    Ja niestety zapłaciłem tak, że mam spłacić jednorazowo...
    Ale i tę spłatę wypróbuję na szaro. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'