  • 21. Data: 2009-05-13 12:47:51
    Temat: Re: Realny Madryt
    Od: Robert <r...@r...pl>

    Robert pisze:

    > Co takiego robi Lech Wałęsa dla Polski w obecnym czasie i co takiego
    > zrobił w niedalekiej przyszłości ?

    Oczywiście chodziło mi o przeszłość. Zakładając, że zrobił swoje przed 1989.

    RM.

  • 22. Data: 2009-05-13 12:53:56
    Od: "\\n" <n...@m...xy>

    Robert pisze:

    > Oczywiście chodziło mi o przeszłość. Zakładając, że zrobił swoje przed
    > 1989.

    Za tamto już zainkasował
    ...ale kwitowaN raczej próżno szukać ;-)

    --
    Kiej wypiję flaszą wina - zaraz u mnie insza mina,
    i ochota do śpiewania wnet mnie bierze i do grania

  • 23. Data: 2009-05-13 14:21:07
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Ograniczony jestes troche. Sorry, ze to pisze.

    D.

  • 24. Data: 2009-05-13 14:23:06
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Dieter wrote:

    > Palikotowi pomylila sie troche waluta, bo Bolek bierze 100k ale euro
    > (440.000 zl) za gadanie tych wszystkich bzdur.
    >
    > D.

    Zacytuj, nie wszystkie, tylko jedną bzdurę, którą gadał. Nic nie wiem ale
    mam zdanie to Dieter w całej krasie. Ten Twój za ciasny hełm zsunął Ci się
    na oczy.

  • 25. Data: 2009-05-13 14:25:57
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    "Nie chcem, ale muszem"

    "Dam kazdemu po sto milionow"

    Umowmy sie, ze koles z polotem to raczej z niego nie jest.

    D.

  • 26. Data: 2009-05-13 14:33:38
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    To tez bylo mocne: "Jestem za, a nawet przeciw".

    Czy Walesa sadzi sie z Zyzakiem skoro ten drugi podobno napisal o Bolku same
    klamstwa? Nie mow mi, ze Bolek boi sie 24-o letniego kolesia.

    D.

  • 27. Data: 2009-05-13 14:36:56
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    Dieter <d...@a...pl> napisał(a):

    > To tez bylo mocne: "Jestem za, a nawet przeciw".

    Chyba nie słyszałeś o plusach ujemnych. Myślę, że Nobel jest za to właśnie.

    kc

  • 28. Data: 2009-05-13 15:43:25
    Od: Agaton <gigsa@USUN_wp.pl>

    Dieter pisze:
    > Palikotowi pomylila sie troche waluta, bo Bolek bierze 100k ale euro
    > (440.000 zl) za gadanie tych wszystkich bzdur.

    Ty nie przeczytałeś dokładnie.

    "Zapłacę więcej niż Declan Ganley, żeby Lech Wałęsa nie jechał na
    kolejny zjazd Libertasu - zapowiedział Janusz Palikot w TVN24, dodając,
    że jest mu skłonny zapłacić 110 tys. euro, za zrezygnowanie z wyjazdu."

  • 29. Data: 2009-05-13 15:57:24
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Dieter wrote:

    > "Nie chcem, ale muszem"
    >
    > "Dam kazdemu po sto milionow"
    >

    > Umowmy sie, ze koles z polotem to raczej z niego nie jest.
    >

    > D.

    Miałeś zacytować bzdury, za które wziął kasę od Libertasu. Za tamte bzdury
    my płaciliśmy z podatków, co wszyscy nazywają "za darmo". Mieszają Ci się
    czasy i sytuacje. Czas wyłączyć komputer zdjąć hełm i wziąć urlop. Wyraźnie
    ostatnia fałda Ci się wyprostowała.

  • 30. Data: 2009-05-13 16:10:33

    Użytkownik " XXL" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
    > mediów nazwały jakiś czas temu braci Kaczyńskich "Dwoma kartoflami".
    > Teraz sam śmiesz obrażać byłego prezydenta i nazywać go TW Bolek.
    >
    > Nawet nie mógł byś mu butów czyścić! Po raz kolejny kompromitujesz się
    > całkowicie, kolego Dieter.

    "L. Kaczyński odparł, że "demokratycznemu społeczeństwu należy się prawda,
    nawet jeżeli jest trudna". Dodał, że prawdę o tym, że Wałęsa był agentem o
    pseudonimie "Bolek""
    http://wiadomosci.onet.pl/1969892,11,item.html