  • 1. Data: 2005-06-17 16:52:36
    Temat: [Regulaminy] A co to za nowa moda ? :-)
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Jakiś czas temu marudziłem, że na stronach BPH nie ma regulaminu
    promocjji "konto za darmo".
    Teraz chciałem coś szybko sprawdzic w regulaminie KK BZWBK.
    Przeszedłem na stronę kart - nie ma.
    Wpisałem w wyszukiwarkę
    znalazło mi "regulamin promocji wakacje z duch^W travelplanet" i nawet
    regulamin opisujący jakieś opcje. Ale regulaminu kart - niet.
    Mapa strony - nie ma regulaminu KK.

    W tym momencie zarzuty bankowców, ze ludzie regulaminów nie czytają
    stają się .... hmmm .... fałszywe ? Co ci biedni ludzie mają czytać ? :-)

    KJ

  • 2. Data: 2005-06-17 17:05:00
    Temat: Re: [Regulaminy] A co to za nowa moda ? :-)
    Od: "Seba" <b...@w...gazeta.pl>

> [...]
    >
    > W tym momencie zarzuty bankowców, ze ludzie regulaminów nie czytają stają
    > się .... hmmm .... fałszywe ? Co ci biedni ludzie mają czytać ? :-)

    Bardzo nietypowa sprawa, w sam raz dla Weissa ;P