eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiReklamacja przelewu zagranicznegoReklamacja przelewu zagranicznego
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "LemonR" <l...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Reklamacja przelewu zagranicznego
    Date: Wed, 16 Jan 2008 19:14:05 +0330
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 9
    Message-ID: <fml5eg$ljo$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: cw.wp.mil.pl
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1200494866 22136 88.220.125.20 (16 Jan 2008 14:47:46 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 16 Jan 2008 14:47:46 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3198
    X-Priority: 3
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3138
    X-User: LemonR
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:434989
    [ ukryj nagłówki ]

    Przerabiał to ktoś? Jak to wygląda? W moim przypadku nie dotarł przelew do
    odbiorcy w USA. Minęło 10 dni roboczych.
    Bank BZWBK. Pomyłka w danych odbiorcy nie wchodzi w grę gdyż klikałem nowe
    zlecenie (wszystkie dane się odrazu pojawiają) w wysłanych a poprzednie
    dotarło bez prblemu.
    Co dalej?
    dzięki


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1