  • 71. Data: 2011-03-10 12:33:33
    Temat: Re: Rentowność OFE
    Od: "G W" <g...@g...pl>

    root <r...@v...pl> napisał(a):

> [...]
    z "ogarnianiem", "odsyłaniem do

> [...]
    > się z innych. Celne riposty, to w zasadzie wszystko na co was stać.
    > Akurat ty george wykazałeś się jakąś rzetelnością: wytknąłeś konkretny
    > błąd, pytałeś o konkretne rzeczy.
    > Ale takiego skippiego nie przekonują liczby i nic go nie przekona, bo jego
    > liczby przerażają. Zamiast wziąć kalkulator do łapki i naprawdę sprawdzić
    > chocby na wyrywki woli rzucać slogany kasa/kapitał itp podobne.
    > Okazuje się ze cała moja robota i czas który poświęciłem od rana mogę uznać
    > za stracony.
    > Mam w d... co o mnie myslicie. Typowe polskie piekiełko

    Nie ma sie co denerwować. Ja staram sie postępowac tak aby nie musieć
    zmieniać nicka po zażarterj dyskusji. Staram sie nie obrażać ludzi o innych
    poglądach ale docieć do sedna sprawy.

    Wracając na chwile do tabelki. Widze kapitał 1913,459956
    Nie sądze jednak ze podałes tam prawdziwe wpłaty.
    W sumie wiec nie można nic o tym powiedzieć.

    george

  • 72. Data: 2011-03-10 12:34:13
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl>

> [...]
    > uznać
    > za stracony.
    > Mam w d... co o mnie myslicie. Typowe polskie piekiełko

    Root a jak mam traktowac twoje uniki podania DWÓCH liczb o ktore prosili Cie
    juz skippy i george?
    Podajesz wyliczenia pokazujace ze OFE dobrze dla nas pracuja a w
    rzeczywistosci jest inaczej wiec sa dwie mozliwosci ze ciagle tak uporczywie
    piszesz w tym watku:
    - jestes facetem ktory nic nie rozumie lub jest chory ( w rzeczywistosci wg
    mnie jestes inteligetny ! wiec ten punkt odrzucam)
    - ktos ci placi (ze z taka pasja wciaz piszesz w tym watku o OFE)
    Innego rozwiazania moim zdaniem nie ma bo nikomu normalnemu by sie nie
    chcialo tyle tutaj pisac bezinteresownie odmawiajac podania DWOCH liczb.

    Z mej strony EOT
    Przemek

  • 73. Data: 2011-03-10 12:39:03
    Temat: Rentowność OFE
    Od: "G W" <g...@N...gazeta.pl>

    root <r...@v...pl> napisał(a):

> [...]
    > z najgorszym OFE Allianz. Mam nadzieję, ze ją zrozumiecie: po lewej stronie
    > są obliczenia dla rachunku bankowego, po prawej dla OFE Allianz.
    >
    > Wychodzi na to, że Allianz ma rentowność ok 8,5% w skali roku. W przypadku
    > skippiego, rentowność ta będzie podchodziła pod 14% gdyż ING ma znacznie
    > lepsze wyniki.
    >
    > http://ulule.wordpress.com/2011/03/10/ofe-vs-lokata/
    >
    > P.S.
    >
    > George, nie analizowałem przykładu który mi podałeś wczoraj. Nie wiem skąd
    > wziąłeś te 3,8% ? Nie wiem skąd biora się te liczby. Czy to jest OFE?

    i chyba ostatni post.
    W jakim OFE jestes root o ile to nie tajemnica ?

    george

  • 74. Data: 2011-03-10 12:53:16
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    http://ofeee.blog.onet.pl/OFE-jest-najwazniejsze-Kon
    fere,2,ID419237655,n

  • 75. Data: 2011-03-10 12:53:40
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Thu, 10 Mar 2011 13:34:13 +0100, Przemek napisał(a):

> [...]
    > Innego rozwiazania moim zdaniem nie ma bo nikomu normalnemu by sie nie
    > chcialo tyle tutaj pisac bezinteresownie odmawiajac podania DWOCH liczb.

    Ja naprawdę zgubiłem się w tych wątkach. Jedynie co widziałem to
    zysk/kapitału ale nie wiem czy to o to chodzi. Jeśli tak to przecież w
    moich tabelkach jest podumowanie ostatnie (pogrubione) pozycje to własnie
    kapitał końcowy, a suma wpłat to już chyba też se każdy umie dodać.

    Jeśli nie o te liczby chodzi to nie wiem i przepraszam ale nie jestem w
    stanie czytać już wszystkich postów bo mnie po prostu zalały.

    Nikt mi nie płaci a piszę z pasją bo taki mam charakter. Nie lubie głupoty
    i jawnego robienia z ludzi w bambuko. Jeśli ktoś się pomyli to mogę być
    wyrozumaiły. Jestem fizykiem więc trochę się już naliczyłem w życiu dlatego
    jest mi przykro gdy politycy wykorzystują braki w matematycznym
    wykształceniu ludzi.

  • 76. Data: 2011-03-10 13:02:03
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    > Jeśli nie o te liczby chodzi to nie wiem i przepraszam ale nie jestem w

    Nie chodzi o liczby, jakie sobie wymysliłeś i powpisywałeś gdzieś tam.

    Chodzi o liczbę z druku jaki Ci przysłał ZUS

    "Informacja o stanie konta ubezpieczonego w ZUS wg stanu na dzień 31 grudnia
    2009r"
    z pozycji:
    "3. Składki na otwarte fundusze emerytalne - odprowadzone (może być -
    należne)"

    Oraz drugą, z druku otrzymanego z OFE, z pozycji:
    "Łączna liczba jednostek rozrachunkowych zgromadzonych na rachunku
    członkowskim"

    wg stanu na ten sam dzień

  • 77. Data: 2011-03-10 13:07:11
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Thu, 10 Mar 2011 14:02:03 +0100, skippy napisał(a):

> [...]
    >
    > Oraz drugą, z druku otrzymanego z OFE, z pozycji:
    > "Łączna liczba jednostek rozrachunkowych zgromadzonych na rachunku

    Aaa to co innego ok. Ostatni wyciąg sprawdzałem w zeszłym roku i moim
    zdaniem było OK. Ale dobra poszukam i odpowiem

  • 78. Data: 2011-03-10 13:07:16
    Od: "G W" <g...@g...pl>

> [...]
    > wyrozumaiły. Jestem fizykiem więc trochę się już naliczyłem w życiu dlatego
    > jest mi przykro gdy politycy wykorzystują braki w matematycznym

    W Tabelce byc mmoże podałes kapitał nie podales natomiast prawdziwych wpłat.

    george

    Podaj prawdziwą sumę wpłat bo w to że suma wpłat wynosi w twoim przypadku
    1200 PLN a stan konta 1913,459 nie uwierzę.

    Jesli jednak sie przy tym upierasz to podaj nazwe OFE w którym osiągnaleś
    taki wynik. Sam poszukam po znajomych kogos kto pomoże mi zweryfikowac twoje
    dane.

    P.S.
    celowe próby "wyśmiewania" strony z powodu "braków matematycznych" jest
    chwytem poniżej pasa i jest zwykłym zabiegem manipulacyjnym.

  • 79. Data: 2011-03-10 13:08:47
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    > Aaa to co innego ok. Ostatni wyciąg sprawdzałem w zeszłym roku i moim
    > zdaniem było OK. Ale dobra poszukam i odpowiem

    Ale co było OK?

    Te dwie liczby to będzie kapitał włożony w OFE (ale nie w II filar!, w II
    filar należy dodać 0,8%), oraz aktualny stan konta.
    O to pytamy w koło Macieju.

  • 80. Data: 2011-03-10 13:12:53
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Thu, 10 Mar 2011 13:07:16 +0000 (UTC), G W napisał(a):

    > P.S.
    > celowe próby "wyśmiewania" strony z powodu "braków matematycznych" jest
    > chwytem poniżej pasa i jest zwykłym zabiegem manipulacyjnym.

    Ales mi przywalił. No masz rację nie powinienem tego pisać. Sam jednak
    widzisz jak mi niektórzy odpowiadają:
    - złe policzyłeś
    - ale dlaczego
    - to fikcja i dlatego że tak

    Ciekawe jakbyś się czuł na moim miejscu. Zero argumentów ale żle i koniec.