    Newsgroups: pl.biznes.banki
    From: Akarm <a...@w...pl>
    Subject: Revolut przenosi się na Litwę.
    Date: Thu, 16 Apr 2020 13:11:16 +0200

    Właśnie otrzymałem e-mail (inni użytkownicy pewnie też), w którym
    Revolut informuje mnie o przeniesieniu na Litwę:

    -----

    Od teraz będziesz mieć relację prawną z podmiotem o nazwie Revolut
    Payments UAB, instytucją obsługującą elektroniczne instrumenty
    płatnicze, działającą na mocy licencji Banku Litwy. Ten podmiot ma takie
    same uprawnienia, co Revolut Ltd (nasz podmiot brytyjski), i paszportuje
    (co to znaczy: paszportuje?) je w całej Europie.

    Podmiotem nadzorującym, do którego będzie można składać skargi, będzie
    Bank Litwy.

    Prawem, któremu będzie podlegać nasz regulamin, będzie prawo litewskie.
    Wszelkie sprawy będą rozpatrywane przez sądy litewskie. W niektórych
    przypadkach będziesz mieć prawo do wystąpienia z roszczeniem w sądzie
    właściwym dla swojego kraju oraz w ramach obowiązujących w Twoim kraju praw.

    -----

    Czyli - już chyba nie będą mnie nękali p przedłożenie nowego dowodu
    tożsamości, innego niż Prawo Jazdy. :)

    --
    - Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl