  • Data: 2009-03-31 15:58:22
    Temat: Rezygnacja z Amexa Gold w Mille
    Od: "bartekk" <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Umowę o kartę kredytową podpisałem 20.05.2008r. Niedawno stwierdziłem, że nie
    uśmiecha mi się płacić 200zł za kolejny rok. Teraz czytam regulamin i widzę, że
    trzeba "Rezygnację ze wznowienia karty Posiadacz karty głównej/posiadacz karty
    dodatkowej zobowiązany jest złożyć w Banku najpóźniej 45 dni przed upływem
    terminu ważności karty." Kobieta w banku powiedziała, że dziś to już za późno,
    ale doradziła, żeby zastrzec kartę i wtedy będzie zamknięta od razu. Prawda to?
    Dzis zastrzeglem i mam przyjsc jutro do banku z powrotem. Drugie - w tym
    regulaminie jest napisane "przed upływem terminu ważności karty" a karta jest
    ważna do 05/2010. Jak to najlepiej rozwiazac? Chetnie zostawiłbym sobie tę
    kartę, ale 200zł za nią to troche dużo.