  • 1. Data: 2006-03-13 12:58:25
    Temat: Rezygnacja z KK Visa Classic mBanku
    Od: "Monika" <e...@n...podaje>

    Czy do rezygnacji z karty kredytowej po 1 roku od wydania wystarczy przeslac
    wniosek o rezygnacji z "automatycznego przedluzania umowy na kolejne 12
    miesiecy" ? Czy mozna to zalatwic przez telefon ? W umowie jest mowa o tym,
    zeby zawiadomic mBank. W regulaminie jest, ze wszelkie zmiany podmiotowe
    wymagaja aneksu pisemnego, czy moja rezygnacja jest taka zmiana, czy
    obowiazuje mnie po prostu umowa 12-miesieczna, ktorej nie chce przedluzac ?
    Czy jest jakis termin wypowiedzenia ? W regulaminie jest mowa o 60 dniach w
    przypadku rezygnacji ze wznowienia po uplywie waznosci karty - rozumiem, ze
    mnie to nie dotyczy (karta jest wazna jeszcze 2 lata).

    Pozdrawiam
    Monika

  • 2. Data: 2006-03-13 13:50:47
    Temat: Re: Rezygnacja z KK Visa Classic mBanku
    Od: "Grzes" <p...@S...o2.pl>

    Użytkownik "Monika" <e...@n...podaje> napisał w wiadomości
> [...]
    > w przypadku rezygnacji ze wznowienia po uplywie waznosci karty - rozumiem,
    > ze mnie to nie dotyczy (karta jest wazna jeszcze 2 lata).

    Po pierwsze rezygnacja musi być na piśmie, a po drugie jeśli masz kartę
    przez rok to mimo że nie wydają nowego plastiku prawdopodobnie wezmą
    prowizję za 2 rok użytkowania karty. Trzeba było wcześniej zrezygnować, tak
    aby okres wypowiedzenia skończył się przed upływem 12 miesięcy.

  • 3. Data: 2006-03-13 14:16:58
    Od: Dawid Kulbicki <daveWYWALto@I_to_TEZ.kulbi.prv.pl>

    Monika napisał(a):
> [...]
    > zmiany podmiotowe wymagaja aneksu pisemnego, czy moja rezygnacja jest
    > taka zmiana, czy obowiazuje mnie po prostu umowa 12-miesieczna, ktorej

    Musisz do nich zadzwonić i poinformować o zamiarze nie przedłużania
    umowy. Następnie przesłać pismo na formularzu otrzymanym od nich (np.
    emailem). Ważne jest aby pismo dotarło do banku przed ostatnim dniem
    obowiązywania umowy (chodzi o pełny rok od dnia podpisania).

    > Czy jest jakis termin wypowiedzenia ? W regulaminie jest mowa o 60
    > dniach w przypadku rezygnacji ze wznowienia po uplywie waznosci karty -
    > rozumiem, ze mnie to nie dotyczy (karta jest wazna jeszcze 2 lata).

    Dokładnie tak. Ja załatwiałem to na miesiąc przed upływem roku.

    --
    Dawid

  • 4. Data: 2006-03-13 17:37:08
    Od: "siliana" <t...@o...pl>

    Użytkownik "Grzes" <p...@S...o2.pl> napisał w wiadomości

    > Po pierwsze rezygnacja musi być na piśmie,

    proponuje zglosic, ze zaginela i ze nie chcesz nowej - zero formalnosci,
    przetestowane. nic nie trzeba wysylac.

  • 5. Data: 2006-03-30 01:20:19
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Mon, 13 Mar 2006 15:16:58 +0100, Dawid Kulbicki
    <daveWYWALto@I_to_TEZ.kulbi.prv.pl> wrote:

    >Musisz do nich zadzwonić i poinformować o zamiarze nie przedłużania
    >umowy. Następnie przesłać pismo na formularzu otrzymanym od nich (np.

    Z całą pewnością specjalny formularz nie jest niezbędny, ale pewnie
    się przyda, jeśli ktoś ma trudności z napisaniem oświadczenia woli :-)
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 6. Data: 2006-03-30 09:42:49
    Od: Dawid Kulbicki <daveWYWALto@I_to_TEZ.resetnet.pl>

    Jarek Andrzejewski napisał(a):
    > Z całą pewnością specjalny formularz nie jest niezbędny, ale pewnie
    > się przyda, jeśli ktoś ma trudności z napisaniem oświadczenia woli :-)

    Ty się tak nie mądzrzyj ;)
    Wiadomo, że wystarczy napisanie pisma samodzielnie i wysłanie, ale
    według mBanku musi zawierać wymagane przez nich elementy. Ja nie mam
    czasu na dyktowanie treści przez telefon, skoro mogę to otrzymać via email.

    --
    Dawid

  • 7. Data: 2006-03-30 18:44:44
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Thu, 30 Mar 2006 11:42:49 +0200, Dawid Kulbicki
    <daveWYWALto@I_to_TEZ.resetnet.pl> wrote:

    >Ty się tak nie mądzrzyj ;)

    ale ja tak to lubię :-)

    >Wiadomo, że wystarczy napisanie pisma samodzielnie i wysłanie, ale
    >według mBanku musi zawierać wymagane przez nich elementy. Ja nie mam
    >czasu na dyktowanie treści przez telefon, skoro mogę to otrzymać via email.

    a jakich to elementów wymagają?
    --
    Jarek Andrzejewski