eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiRezygnacja ze skutkiem odstąpienia z ubezpieczenia medycznego Cardif - Alior Bank › Rezygnacja ze skutkiem odstąpienia z ubezpieczenia medycznego Cardif - Alior Bank
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Fri, 16 Nov 2012 08:31:15 -0800 (PST)
    Subject: Rezygnacja ze skutkiem odstąpienia z ubezpieczenia medycznego Cardif -
    Alior Bank
    From: m...@g...com

    Wcisnęli mi na siłę to ubezpieczenie, a ja myśląc, że będzie to prawdziwy Lux Med
    zgodziłem się. Niestety okazuje się, że gabinet Medycyny Rodzinnej jest bardzo daleko
    ode mnie i nie mam zamiaru korzystać z tego ubezpieczenia.

    "W przypadku rezygnacji z ochrony ubezpieczeniowej przed upływem miesiąca
    kalendarzowego od dnia przystąpienia do ubezpieczenia podczas rozmowy telefonicznej
    oraz pod warunkiem nieskorzystania przez Ubezpieczonego ze Świadczeń Zdrowotnych,
    Ubezpieczony traktowany jest tak, jakby nigdy nie został objęty ochroną (rezygnacja
    ze skutkiem odstąpienia). Skorzystanie przez Ubezpieczonego ze Świadczeń Zdrowotnych
    w tym okresie jest traktowane jako rozpoczęcie jej świadczenia na żądanie
    Ubezpieczonego i łączy się z koniecznością poniesienia kosztów ubezpieczenia."

    Ubezpieczenie zaczyna się od 1 grudnia 2012 r. i chcę od razu z niego zrezygnować
    zanim zaczną mi naliczać 67 zł miesięcznie. Czy macie jakieś gotowe pismo do takiej
    rezygnacji ze skutkiem odstąpienia ?

    Z góry dziękuję !