  • 11. Data: 2013-05-22 22:39:07
    Temat: Re: Rozwód z wiewiórkami
    Od: Grzexs <g...@g...pl>

    > Oooo, kolega jest jednym z tych, którzy nie dbają o rozwój firmy
    > niosącej misję - TV. W reklamach BGŻ występują wiewiórki.

    Ano nie dbam. Mnie się BGŻ kojarzy z tym ichnim logo - facet z węgorzem.
    W życiu bym nie powiedział ,,wiewiórki".

    --
    Grzexs

  • 12. Data: 2013-05-23 12:23:49
    Od: boa <a...@u...poczta.fm>

    W dniu 22-05-2013 21:13, Zbynek Ltd. pisze:
    > Kartę właśnie zastrzegłem. Żadnych propozycji nie dostałem. Konto
    > chwilowo zostawiłem.

    ok - a nie dostaniesz nowej z odpowiednią opłatą?

    'Z karty można zrezygnować tylko w ciągu 14 dni od dnia otrzymania
    pierwszej karty Maestro/Maestro dla młodzieży lub w ciągu 14 dni od dnia
    aktywacji pierwszej karty Visa Classic, o ile nie została dokonana żadna
    operacja przy jej użyciu. Rezygnację można złożyć w najbliższym oddziale
    Banku.'

  • 13. Data: 2013-05-23 12:43:58
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    boa napisał(a) :

> [...]
    > aktywacji pierwszej karty Visa Classic, o ile nie została dokonana żadna
    > operacja przy jej użyciu. Rezygnację można złożyć w najbliższym oddziale

    Nie strasz mnie. Jasno mówiłem pani, że nowej nie chcę.

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3