eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiRyanairRyanair
  • Data: 2008-06-23 22:30:58
    Temat: Ryanair
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Czy miał może ktoś z grupowiczów taki przypadek, że dokonał płatności w
    Ryanair kartą i skutek był taki, że płatnośc ta figuruje jako "oczekująca"?
    Rezerwacja się powiodła w tym sensie, że został przydzielony numer
    rezerwacji. Natomiast nie przyszedł na maila "plan podróży", rezerwacja
    zatem cały czas ma status "niepotwierdzona".

    Płaciłem 20 czerwca kartą hiszpańską przez internet, Ryanair nie dokonał
    chyba w ogóle blokady (nie ma śladu po tej transakcji w historii karty) oraz
    nie próbuje się ze mną skontaktować mailowo ani telefonicznie. W sumie nie
    jest dla mnie problemem zaryzykować i zdziwić się na lotnisku, ewentualnie
    zrobić tam chryję. Sytuacja jednak wydaje mi się dziwna. Bilet na trasę
    Dublin-Oslo. Wylot w najbliższy piątek. Bilet naturalnie podrożał już w
    międzyczasie do prawie 200 euro, a kupowalem za niecałe 150 i niespecjalnie
    mi się usmiecha coś dopłacać, prędzej polecę inną linią.

    Zastanawiam się co robić w tej sytuacji.

    marekz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1