  • 11. Data: 2009-10-12 09:28:08
    Temat: Re: Rzeczpospolita lepsza od Trybuny?
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    taki Ziobro od Osława K. jako mminister wydaje wyrok "ten pan juz nikogo
    więcej nie zabije" i jest sobie euro osłem a Czuma na podstawie przecieku
    nie widzi dowodów winy i leci.
    Zytka kontynuatorka Lesia wylatuje z platofermy za jakąs prywate, bierze ją
    pis i nikomu tam przeszkadzaja ewidentne wnioski płynace ze sprawy
    lustracyjnej
    po to sa po prostu mamałygi które kacza banda zadepcze swoim chamstwem i
    zakłamaniem.

  • 12. Data: 2009-10-12 09:39:54
    Od: "pluszowy miś" <s...@g...pl>

    > to sa po prostu mamałygi które kacza banda zadepcze swoim chamstwem i
    > zakłamaniem.

    skąd wiesz, że właśnie nie należysz do tego obozu ? ... pozdr :)

  • 13. Data: 2009-10-12 09:46:56
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    Użytkownik "skippy" <...@n...ma> napisał w wiadomości
    > taki Ziobro od Osława K. jako mminister wydaje wyrok "ten pan juz nikogo

    Przepraszam za literówkę, nie mogę cancelować newsa.
    Napisałem Osława K. a powinno być Jarosława K.
    Bardzo przepraszam.

  • 14. Data: 2009-10-12 09:48:36
    Od: "DJ\(stopazwrotu.pl\)" <d...@s...pl>

    > nie mogę cancelować newsa.
    Przeproś też za "cancelowanie" ;-)

    DJ

  • 15. Data: 2009-10-12 09:51:38
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    Użytkownik "DJ(stopazwrotu.pl)" <d...@s...pl> napisał w
    wiadomości news:hauu22$v1p$1@news.onet.pl...
    > Przeproś też za "cancelowanie" ;-)
    >
    > DJ

    za to tez przepraszam:)

    PS
    cancelowanie polega na kancelowaniu.

  • 16. Data: 2009-10-12 09:57:20
    Temat: Re: Rzeczpospolita lepsza od Trybuny? [ekonomia sondaży]
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@x...wp.pl>

    "viper" <v...@o...pl> pisze:
> [...]
    > dnia pojawił się sondaż, w którym chyba 79% badanych chce jego
    > dymisji... myślę sobie kurde, ja dopiero teraz się dowiedziałem kto to
    > jest Szejnfeld a naród taki wyedukowany...teraz w dzisiejszej Rzepie
    > też pojawiły się wyniki sondażu w którym większośc badanych chce
    > odwołania Grada... myślę sobie szybkie chłopaki... w niedziele
    > wieczorem pojawiły się przecieki a oni już zdążyli przeprowadzic
    > sondaż i wydrukowac wyniki... chodziły słuchy, że dawno temu Trybuna
    > już w sobotę drukowała wyniki niedzielnych wyborów... ale czasy się

    Zacofany człeku z epoki "sprzed telefonów": Ile godzin i osób potrzeba
    "wieczorem" (jak większość ludzi jest w domach) żeby przeprowadzić
    sondaż *telefoniczny* oraz niby dlaczego miałby to być "koszt zaporowy"?
    [to nie jest jedyny sposób ale jeden z pierwszych narzucających się]

    Oczywiście taki sondaż ma z natury rzeczy większy margines błędu
    od "klasycznego" sondażu i jest znacznie bardziej podatny na błędy
    "niereprezentatywności" próbki ale to i tak zostaje szybkie oraz
    nie/niekoniecznie "wyssane z brudnego palucha".

    Jak (słabo) pamiętam dla zwykłych/klasycznych sondaży podaje się typowo
    margines błędu 3% a dla sondaży telefonicznych 6%.

    Po za tym te 79% byłoby podejrzane tylko wtedy jeśliby w wynikach
    sondażu byłoby podejrzanie mało ludzi "bez zdania"/"nie wiedzących o
    co chodzi (pierwszego dnia)".

    --
    Andrzej Adam Filip : Twoje pieniądze. Twoje ryzyko. Twój zysk *albo* strata.
    Jeśli człowiek sam się nie pilnuje, to Niebo i Ziemia zniszczą go

  • 17. Data: 2009-10-12 11:39:44
    Temat: Re: Rzeczpospolita lepsza od Trybuny? - 400 milionów za usługi firmy żony Grada
    Od: "Robert Krassowski. Alkortrade" <s...@a...biz>

    400 milionów za usługi firmy żony Grada

    Spółka MGGP - której udziałowcem był Aleksander Grad, a teraz jest jego
    żona - ma milionowe kontrakty od państwa, m.in. na wykonywanie map
    lotniczych. Z powodu nieprawidłowości przy wykorzystaniu tych map do
    rozdzielania unijnych dopłat, Unia nałożyła na Polskę 400 milionów złotych
    kary - pisze "Najwyższy Czas".

    http://www.dziennik.pl/gospodarka/article455730/400_
    milionow_za_uslugi_firmy_zony_Grada.html

    (bynajmniej nie znajdziecie nawet notatki o tym na GW) :) :) :)

  • 18. Data: 2009-10-12 13:39:37
    Od: "viper" <v...@o...pl>

    > 5. Dlaczego większość swoich postów kończysz na "he he..."?
    >
    > Pozdro
    > DJ

    odpowiem ci tak... gdy ty i Piotr byliście mocno atakowani na grupie za
    zbieranie datków, to was bezinteresownie broniłem... natomiast ty całkiem
    bezinteresownie wbiłeś mi dzisiaj dwie złośliwe szpile... mi to oczywiście nie
    przeszkadza w najmniejszym stopniu, jak masz ochotę wbijac to wbijaj ile
    chcesz... ale uznałem że jest to nieeleganckie, więc postanowiłem cię nie lubic
    he he... skoro masz ochotę się poboksowac, to ja nikomu tego nie odmawiam... i
    chciałbym tu zwrócic uwagę na twoje nieco bezczelne zachowanie... łamiesz
    przyjacielu niepisane zasady panujące na tej grupie, od długiego czasu w nicku
    reklamujesz swoją stronkę, dodajmy stronę komercyjną... a tłumaczenia że
    zrobiłeś to po to, by odróżnic się od innego DJ wiesz jakie są... ja tu piszę
    jak czuję, więc oszczędź mi proszę napuszonych komentarzy.. nic osobistego, ty
    zaczepiasz mnie, to i cię za nogawkę troszkę poszarpię... okazji nie braknie...

  • 19. Data: 2009-10-12 14:17:35
    Od: "DJ\(stopazwrotu.pl\)" <d...@s...pl>

    W ten sposób większość argumentów rzeczowych zamienia się w osobiste. Nie to
    było moim celem, ale chyba nie mam się po co tłumaczyć, bo już Ci nadepnąłem
    na odcisk.
    A wszystko przez zasraną politykę.

    DJ

  • 20. Data: 2009-10-12 14:49:37
    Od: "viper" <v...@o...pl>

> [...]
    > było moim celem, ale chyba nie mam się po co tłumaczyć, bo już Ci nadepnąłem

    bez przesady... czy się będziemy naparzali czy nie to i tak jesteśmy kolegami z
    tej samej piaskownicy he he...