eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiRzepa o sytuacji w LukasieRzepa o sytuacji w Lukasie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed.silweb.
    pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.dialog.net.pl!not-for-mail
    From: MJ <n...@d...emaila.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Rzepa o sytuacji w Lukasie
    Date: Thu, 13 Oct 2005 00:14:36 +0200
    Organization: Dialog Net
    Lines: 30
    Message-ID: <dik1lv$sjs$2@news.dialog.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: dial-1037.wroclaw.dialog.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.dialog.net.pl 1129155072 29308 217.30.134.21 (12 Oct 2005 22:11:12 GMT)
    X-Complaints-To: http://www.dialog.pl/dialog/internet/internet.php?id=41
    NNTP-Posting-Date: Wed, 12 Oct 2005 22:11:12 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla Thunderbird 1.0.6 (Windows/20050716)
    X-Accept-Language: en-us, en
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:366208
    [ ukryj nagłówki ]

    A w banku atmosfera napięta, tylko prezesi są zadowoleni ;-))
    Jak Wam się podoba tłumaczenie PR ?

    LUKAS BANK Zmiana systemu informatycznego
    Kłopoty z Internetem

    Od poniedziałku Lukas Bank uruchomił nowy system informatyczny. Na razie
    efekt jest taki, że wielu klientom nie udaje się przeprowadzać
    transakcji w Internecie, a w niektórych placówkach ustawiły się kolejki.

    - W poniedziałek nie mogłem nawet wejść na stronę bankowości
    internetowej Lukas Banku. We wtorek się to wprawdzie udawało, ale nie
    mogłem dokonać żadnej operacji - alarmuje nasz czytelnik.

    Zdaniem Anny Woźniak z Lukas Banku utrudnienia wynikają z faktu, że od
    momentu wprowadzenia nowego systemu Profile wzrósł gwałtownie ruch
    klientów. - Ludzie chcą sprawdzić, jak nowy system działa, czy wszystko
    jest w porządku z ich pieniędzmi po weekendowej konwersji. To powoduje
    ogromne obciążenie całego banku - twierdzi Anna Woźniak. Dodatkowo,
    pracownicy nie posługują się nowym systemem jeszcze tak sprawnie jak
    starym. - Maksymalna liczba pracowników obsługuje call center oraz
    placówki - podkreśla Anna Woźniak. Tylko wczoraj z infolinią
    skontaktowało się 10-krotnie więcej osób niż zwykle.

    Trudno określić, kiedy z usług banku będzie można korzystać bez żadnych
    utrudnień. Na pewno do końca tego tygodnia za pośrednictwem e-Lukas
    Banku nie można dokonywać transakcji między 23 wieczorem a 6 rano, bo w
    tym czasie wprowadzane są jeszcze zmiany w systemie.

    http://www.rzeczpospolita.pl/gazeta/wydanie_051012/e
    konomia/ekonomia_a_28.html

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1