  • 31. Data: 2004-12-09 21:03:22
    Temat: Re: Rzepa o tokena w VW :-)
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Maciej Bebenek napisał(a):

    > Życzenia dzis przypełzły - razem z wyciagiem.

    A karta telefoniczna? :-)

  • 32. Data: 2004-12-09 21:06:02
    Temat: Re: A ja dostałem nie jeden a dwa tokeny i każdy priorytetem :)
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Jarosław Łysio napisał(a):

    > A ja nowy token zamówiłem w poniedziałek 06.12 ok. godz. 11.
    > Na połączenie z konsultantem czekałem ok. 6 minut, więc wcale nie aż tak
    > długo. Z resztą połączenie z Teledirect jest i tak bezpłatne, więc
    > oczekiwanie nie irytuje aż tak bardzo jak w konkurencyjnym banku gdy dzwoni
    > się na słono płatne 0-8016xxxxxx.

    Ja od początku grudnia nie dzwonię do VW bez założenia sinozębego HFa.
    Inaczej się nie odważę.

  • 33. Data: 2004-12-09 21:18:11
    Od: "Faf" <f...@o...pl>

    Zadzwoniłem 1 grudnia rano. Fakt, że czekałem chyba z 15 minut, ale potem
    przyjęli i powiedzieli, że wysyłają jutro priorytetem. Token dotarł 3
    grudnia rano. Znów wisiałem z 15 minut, ale aktywowałem i działał po
    kolejnych 15 minutach.

    Jedyne o co mogę mieć pretensje, to fakt, że nie rozpoczęli automatycznej
    wysyłki już dawno, tylko teraz wszystko "z ręką w nocniku".

  • 34. Data: 2004-12-09 21:22:32
    Od: "Jarosław Łysio" <j...@g...pl>

    g...@p...onet.pl (Piotr Gralak) napisał:

    > najprawdopodobniej stempluje sam bank, urzadzonkiem zwanym
    > frankownica.

    Jestem z tych, co wiedzą jak wygląda odcisk frankownicy ;)
    Moje przesyłki ostemplowane są datownikiem eksploatacyjnym (ręcznym albo
    młotkowym) z godziną 10. Myślę że ta cecha VW to raczej przypadek.

    > stad i data niekoniecznie musi byc zgodna, bo po
    > ofrankowaniu w banku ktos musi to jeszcze zaniesc na poczte.

    Nawet gdyby były ofrankowane - data na odcisku datownika z frankowicy musi
    być zgodna z faktyczną datą nadania (godziny na frankownicy nie podaje się) -
    inaczej przesyłki nie zostaną przyjęte (chyba że odcisk datownika zostanie
    przekreślony i umieszczony nowy odcisk z właściwą datą).

    J.

  • 35. Data: 2004-12-09 21:25:46
    Od: Maciej Bebenek <m...@u...pl>

    Użytkownik Wojciech Nawara napisał: