  • 11. Data: 2010-02-25 21:32:29
    Temat: Re: S&P PINCET
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > 2010-02-25
    > 22:05:20
    > S&P500
    > 1102.93
    >
    > Ale cie ten rynek robi w chuja Charlie....
    > Co ino powiesz że ma iść w górę to leci na pysk, a jak powiesz że będzie
    > spadać to od razu idzie do góry .....

    Teraz wiesz dlaczego 2 grubasy wyszły z rynku.....
    Podobnie jak ty kompletnie nie wiedzą co będzie dalej ....

    buhahahahaha

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 12. Data: 2010-02-25 21:37:50
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    On 25 Lut, 22:25, "Endriu" <n...@i...pl> wrote:

    > 2010-02-25
    > 22:05:20
    > S&P500
    > 1102.93
    >
    > Ale cie ten rynek robi w chuja Charlie....
    > Co ino powiesz e ma i w g r to leci na pysk, a jak powiesz e b dzie
    > spada to od razu idzie do g ry .....
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    > Endriuhttp://drendriu.ovh.org/

    nie przyzwyczajaj się panienka do kierunku

    reaguj natychmiast;)

    buhahahahahaha

  • 13. Data: 2010-02-25 21:52:29
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Charlie delta" <c...@g...com> napisał w
    wiadomości
    c.googlegroups.com...

    >pijcie europejczycy ouzo i metaxa

    Metaxa 5* była dzisiaj ok :)
    BTW: sprawdzałeś już czy Twoja angina to nie AIDS ?

    --
    marfi

  • 14. Data: 2010-02-25 23:27:11
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "Charlie delta"

    perfumy zostawiamy panienkom
    my walimy jaśka albo balantaśka

  • 15. Data: 2010-02-26 08:06:45
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    >nie przyzwyczajaj się panienka do kierunku
    >
    >reaguj natychmiast;)
    >
    >buhahahahahaha

    Z tego co widzę Charlie to większość środków jakie posiadasz idzie na
    prowizie dla biura maklerskiego od dobrze przemyślanych transakcji ....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 16. Data: 2010-02-26 12:56:58
    Od: macieks <m...@g...com>

    On 25 Lut, 22:32, "Endriu" <n...@i...pl> wrote:

    > Teraz wiesz dlaczego 2 grubasy wyszły z rynku.....
    > Podobnie jak ty kompletnie nie wiedzą co będzie dalej ....

> [...]

    Najlepsze zdanie opisujące obecną sytuację i według mnie najbliższe 3
    kwartały.

    Co do kierunku. Jak ma mnie wywalić z S, to niech rynek zrobi takie
    'HIT ME", żeby było szybko i strasznie jak na egzekucji. Na razie to
    popierdułka.

  • 17. Data: 2010-02-26 15:23:07
    Od: Virck <v...@v...net>

    Czy juz pryszczata szczekaczko siedzisz i placzesz ze swymi
    s-kami..??....-;)))))))
    Ten idiota to wybitny obraz gamonia...Rynek dyma go w kazda mozliwa
    dziure....

  • 18. Data: 2010-02-26 15:36:05
    Od: " kc" <k...@N...gazeta.pl>

    Charlie delta <c...@g...com> napisał(a):

    > buhahaha
    >
    > nudy
    >
    > ruch w d=F3=B3 zgodnie planem
    >
    > p=B3aska korekta
    >
    > nudy
    >
    > za to w naszym grajdole dzia=B3o si=EA
    >
    > walenie panienek przez Pan Rynek w dupko klasyczne
    >
    > podniesiony poziom cenowy traderzy wykorzystali do otwarcia short
    >
    > a panienki kupowa=B3y longi i kupowa=B3y
    >
    > durne panienki
    >
    > buhahahahaha

    No i zostałaś panienko dzisiaj wyru...na prze rynek. Ale po twoich postach
    widzę, że dziewictwo już dawno straciłaś.

    > buhahaha

    pozdrawiam

    kc

    PS. Nie śmiej się dziadku z czyjegoś wypadku. Dziadek się śmiał i tak samo
    miał. Rynek uczy pokory, prawda?

  • 19. Data: 2010-02-26 15:42:13
    Od: "Archangell" <r...@o...pl>

    To ty tomiwe ?

    Pewnie, że on.
    Tylko nie wiem dlaczemu jemu tak odwala.
    Żona z "trójką" go rzuciła czy co ;-)

    Arch

  • 20. Data: 2010-02-26 15:46:14
    Od: macieks <m...@g...com>

    On 26 Lut, 16:23, Virck <v...@v...net> wrote:
    > Czy juz pryszczata szczekaczko siedzisz i placzesz ze swymi
    > Ten idiota to wybitny obraz gamonia...Rynek dyma go w kazda mozliwa
    > dziure....

    Eeeeee sory. Do mnie to zdanie? Bo piszesz bezpośrednio poniżej mojego
    maila