  • 41. Data: 2004-12-19 16:48:00
    Temat: Re: SFI mBanku a sprawa NIP
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sun, 19 Dec 2004 15:47:55 +0100, "Snigdha" <s...@o...pl> wrote:

    >Dwa razy składałam wniosek o NIP (za drugim razem o była aktualizacja numeru
    >konta), żadnych pieczątek, żadnych poświadczeń nikt nie wymagał, składanie
    >pocztą. Aha - Katowice:-)
    >Jeśli składa się wniosek osobiście, to pieczęć płatnika nie jest potrzebna -
    >logika elementarna kontra nasi urzędnicy:-(
    Nieprawda. Albo: nie pelna prawda. W Szczecinie rowniez nie wymagaja
    zadnych pieczatek. Ale w Ustce (czy Slupsku, juz nie pamietam gdzie
    ten US byl) przy osobistym skladaniu wymagali pieczatki a IS Gdańsk
    potwierdzila ze dobrze zrobili.

    WAM
    --
    Sylwester 2004!
    Może nad morze?

  • 42. Data: 2004-12-19 16:49:37
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On 19 Dec 2004 17:21:26 +0100, v...@p...onet.pl wrote:

    >no chyba juz nie...http://www.mofnet.gov.pl/dokument.php?dzial=15
    3&id=25254
    Fajne: "Na wczorajszym (10 bm.) spotkaniu z przedstawicielami szkół
    wyższych". Ktos wie o ktorym miesiacu i roku mowa?

    WAM
    --
    Sylwester 2004!
    Może nad morze?

  • 43. Data: 2004-12-19 21:53:27
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@USUN_TO.krak.eu.org>

    19 Dec 2004 17:21:26 +0100, na pl.biznes.banki, v...@p...onet.pl w
    wiadomości <news:2080.00000266.41c5aa85@newsgate.onet.pl> napisał(a):

    > no chyba juz nie...http://www.mofnet.gov.pl/dokument.php?dzial=15
    3&id=25254

    Ale jak wynika z tekstu, to jest dopiero projekt ustawy.

    --
    Pozdrowienia
    Krzysztof K. Maj

  • 44. Data: 2004-12-27 18:12:39
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Wed, 15 Dec 2004 17:27:16 +0100, "Havoc"
    <h...@p...onet.pl> wrote:

    >jak nie przyniesiesz pieczatki zakladu pracy) mialem identyczny problem
    >gdy zakladalem dzialalnosc gosp. i przez te glupie przepisy mialem

    serio? Nawet gdy zgłasza się DG? No to już nieźle porąbany ten
    MinFin...
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 45. Data: 2004-12-29 11:03:28
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.ój>

    Użytkownik <buraxta> b...@o...pl ...

    > Nie, dostałem dokładnie po 2 miesiącach.

    jak ktos juz pisał maksymalnie w okresie miesiaca powinienes dostac
    decyzje, decyzje odmowna, lub decyzje o przedłuzeniu terminu nadania z
    jakis powodów, idz, zapytaj co i jak, powiedz o SFI i wymaganiach ustawy, a
    jak nie beda chcieli nadac to wal do naczelnika ze skarga na n
    iedotrzymywanie terminów!

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    "_")

  • 46. Data: 2004-12-29 20:15:42
    Od: "<buraxta>" <b...@o...pl>

    Budzik wrote:
> [...]
    > jakis powodów, idz, zapytaj co i jak, powiedz o SFI i wymaganiach ustawy, a
    > jak nie beda chcieli nadac to wal do naczelnika ze skarga na n

    Po 2 miesiącach dostałem decyzję o przedłużeniu terminu i nowy termin
    wyznaczono na 17 stycznia. Dobrze, że aż tak mi na tym nie zależy to
    mogę spokojnie poczekać i narobić im bagna :)

    --
    // \\
    // // // http://www.buraxta.prv.pl \\ \\ \\