  • 1. Data: 2004-06-14 08:35:44
    Temat: SFI zyskuje na przekór rynkowi
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Supermarket Funduszy Inwestycyjnych mBanku notuje znacznie lepsze wyniki niż
    cały rynek funduszy inwestycyjnych. W kwietniu br. aktywa netto SFI
    przyrosły o 28 mln zł, podczas gdy rynek stracił 17 mln.
    Od początku roku do końca kwietnia Towarzystwa, których fundusze znajdują
    się w SFI zyskały 260,12 mln zł, z czego aż 21,5% (55,92 mln) poprzez SFI.
    http://banki.prnews.pl/index.php/display,5507

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || wortal public relations: http://www.PRnews.pl

  • 2. Data: 2004-06-14 10:13:56
    Temat: Re: SFI zyskuje na przekór rynkowi
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    napisał w wiadomości news:cajo48$c5s$1@news.onet.pl...
> [...]
    > się w SFI zyskały 260,12 mln zł, z czego aż 21,5% (55,92 mln) poprzez SFI.

    Pozostaje zadać pytanie: no to kiedy nowe Towarzystwa zdecydują się w to
    wejść? :))

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 3. Data: 2004-06-14 10:23:21
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Tomasz Waszczynski <w...@w...org> wrote:
    > Pozostaje zadać pytanie: no to kiedy nowe Towarzystwa zdecydują się w
    > to wejść? :))

    Oj pewnie niezbyt szybko.
    Jestem pewien, ze wiele osob zalozyloby konto w Inteligo tylko dla
    mozliwosci lokowania kasy w ichne FI. Teraz nie maja zadnej motywacji - bo i
    po cholere skoro mozna za free.
    Ale te duze fundusze w koncu zmienkna. Bo liczy sie sprawna siec dystrybcji.
    A male fundusze robia wszystko by ja powiekszyc -> nie tylko o SFI, ale
    rowniez o banki i inne instytucje finansowe.
    I dobrze.
    Jeszcze powinny wejsc zagraniczne fundusze :)

    http://www.PRnews.pl

  • 4. Data: 2004-06-14 12:14:16
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Mon, 14 Jun 2004 12:23:21 +0200, w <cajupm$cjs$1@news.onet.pl>, Michał 'Amra'
    Macierzyński <m...@p...pl> napisał(-a):

    > Oj pewnie niezbyt szybko.
    > Jestem pewien, ze wiele osob zalozyloby konto w Inteligo tylko dla
    > mozliwosci lokowania kasy w ichne FI. Teraz nie maja zadnej motywacji - bo i
    > po cholere skoro mozna za free.

    Tylko, że z piątki najlepszych Funduszy Akcji tylko JEDEN jest w SFI.

  • 5. Data: 2004-06-14 13:06:30
    Od: "~WD" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> napisał:
    > Jestem pewien, ze wiele osob zalozyloby konto w Inteligo tylko dla
    > mozliwosci lokowania kasy w ichne FI. Teraz nie maja zadnej motywacji - bo i
    > po cholere skoro mozna za free.

    Myślisz, ze PKO/CS zrezygnuje z prowizji ?? i to jeszcze w inteligo ?? :->>>>
    ;-)))