  • 151. Data: 2011-09-16 06:43:01
    Temat: Re: do Totusa
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    sys29 wrote:

    > Jednak gdy otwieram inne futy metodą spryt + doświadczenie
    > + AT, to dopiero wiem, że żyję

    Bardzo nie lubię tych emocji. Psują mi jakość życia.

  • 152. Data: 2011-09-16 07:50:32
    Od: " sys29" <s...@g...pl>

    totus <t...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Bardzo nie lubię tych emocji. Psują mi jakość życia.

    W moim przypadku jest tak, że gdy "na wyczucie" otworzę zbyt dużą
    pozycję, to autentycznie się denerwuję. Dlatego w ten sposób gram
    niewielką liością futów. Najbardziej lubię FKGH. Do grania małymi
    ilościami płynność jest tam do zaakceptowania. Próbowałem system
    z FW20 przełożyć na FKGH i okazało się, że nawet przy założeniu
    płynności idealnej ( co w praktyce niestety nie ma miejsca ) system
    nie działa :-). Ale sprawdzają się tu dobrze zwykłe wskazówki z AT.
    FKGH dają dużo okazji do zarobku. Najłatwiejsze do gry byłyby
    futy FW40. Spójrz na wykres mWIG40 w perspektywie wieloletniej.
    Piękne, wyraźne trendy bez dużych zakłóceń. Szkoda, że FW40 nie są
    płynne. Podczas ostatniej przeceny trochę przegiąłem z ich ilością
    i musiałem oddać sporo zysku, aby je pozamykać.
    A co do emocji, to prawie codziennie po sesji jadę na basen
    i zostawiam je w wodzie. :-)

    pozdr.
    sys29

  • 153. Data: 2011-09-16 08:02:30
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    Użytkownik "Johnny" <j...@p...pl> napisał w wiadomości

    > czytaj: dalej tracę, ale na szczęście już mi stara nie truje
    >
    > zdroofka Johnny

    ROTFL
    .... akurat pilem poranna kawe :) - dzieki

    Pozdrawiam

  • 154. Data: 2011-09-16 08:49:04
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    sys29 wrote:

> [...]
    > i musiałem oddać sporo zysku, aby je pozamykać.
    > A co do emocji, to prawie codziennie po sesji jadę na basen

    Każdy ma oczywiście swoje podejście do sprawy. Mnie interesuje nie
    zajmowanie się handlem na giełdzie ale interesuje mnie posiadanie pieniędzy,
    a dokładnie ich wydawanie. Handel systemem dziennym to jedno zlecenie na
    początku dnia i wystarczy. Resztę dnia robię rzeczy, które lubię robić.

  • 155. Data: 2011-09-19 16:06:35
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Jak widać ostatnio w konkursie nie idzie mi najlepiej. Czasem
    > kompletnie tracę wyczucie rynku. Na przykład dzisiaj pomyliłem
    > się aż o 21 punktów. ( Pierwsze co pomyślałem, gdy zobaczyłem open
    > to - "chyba ich popierdoliło" ... i wziąłem S na FW40 ).

    Miedź dostaje konkretnie po dupie (już przekroczyła "bessowe" minima.....)
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/1e94d9fa79
    62c5d1.html

    ....a rynki stoją . Coś czai się w powietrzu. Zarobisz kolego Sys na tej
    S-ce czy nie ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 156. Data: 2011-09-21 17:28:22
    Od: "skippy" <s...@t...moon>

    Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomości

    > A jak ma być skuteczna, skoro dookoła sieją propgande antyklerykalną na
    > masową skalę z udziałem wszelkaiego typu massmediów elektronicznych ....
    >
    > Kurewstwo zawsze było łatwe do zrealizowania a praca nad sobą ciężka i
    > mozolna ...

    no mozolna
    http://plfoto.com/zdjecia_new2/2335948.jpg

  • 157. Data: 2011-09-21 17:32:12
    Od: "skippy" <s...@t...moon>

    > Nie odpowiem ci na to pytanie. Moge tylko wskazać kierunek poszukiwań.
    > Liberalizm = pogoń za zyskiem to nie wszytko. Ważne aby w tym wszytskim
    > nie zatracić człowieczeństwa ....
    >
    > Jan Paweł II w Sosnowcu
    > http://www.youtube.com/watch?v=_Zrh1YluNcw&feature=r
    elated

    tylko co z tego, skoro w Licheniu jest tak:
    http://plfoto.com/zdjecia_new2/2327432.jpg

  • 158. Data: 2011-09-21 17:35:16
    Od: "skippy" <s...@t...moon>

    Użytkownik "flower" <f...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "skippy" <s...@t...moon> napisał w wiadomości

    > dzieciakom
    >
    > Myślę że była na podobnym poziomie zidiocenia co większość rodzimych
    > antyklerykałów wypowiadających się na temat Kościoła, ha ha ha.

    antyklerykałowie, nie bardzo wiem co to niby ma oznaczać, nie robia takich
    np głupot, nie łamią odopwoiednich przykazań i słów Jezusa nt handlu w
    światyni:
    http://plfoto.com/zdjecia_new2/2329780.jpg

    a może to właśnie są prawdziwi antyklerykałowie?
    zastanawiałeś się nad tym?

  • 159. Data: 2011-09-22 12:15:44
    Od: "flower" <f...@w...pl>

    > antyklerykałowie, nie bardzo wiem co to niby ma oznaczać, nie robia takich
    > np głupot, nie łamią odopwoiednich przykazań i słów Jezusa nt handlu w
    > światyni:

    No ale co chciałeś pokazać? Że gdzieś jakieś takie figurki sprzedają? ROTFL
    :)

    --
    "Żałuj za dowcipy, synu!"
    Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

  • 160. Data: 2011-09-22 12:38:25
    Od: "skippy" <s...@t...moon>

    > Użytkownik "skippy" <s...@t...moon> napisał w wiadomości

    > No ale co chciałeś pokazać? Że gdzieś jakieś takie figurki sprzedają?
    > ROTFL
    > :)

    że w Licheniu sprzedają polewaczki z Matki Boskiej a obok głowy jeleni i
    nikomu ta profanacja nie przeszkadza bo leci kasiora
    pewnie jestem przez to antyklerykałem