  • 11. Data: 2002-08-28 21:49:25
    Temat: Re: SSL złamany - drżyjmy!
    Od: "bielen2k" <b...@p...onet.pl>

    | a co w
    | nia wepchniesz to juz tylko twoj wybor ;-)

    złote jaja :D :D :D

    bielen2k

  • 12. Data: 2002-08-29 00:14:38
    Od: "Andrzej Lawa" <a...@l...com>

    Użytkownik "Roman Kubik" <r...@p...com.pl> napisał w wiadomości
    > a co proponujesz w skarpecie?
    > dziury ;-) ?
    > zlocisze?
    > dulary?
    > funciaki?
    > franki?
    > eurosy?
    > ruble transferowe :))) ?
    > a moze walute Iracka?

    Najlepiej chyba złoto. Pozwolę sobie na cytat: "Jeszcze nie było takiej
    wojny, podczas której za kawałek złota nie można było kupić kawałka chleba"
    ;-P

  • 13. Data: 2002-08-29 06:09:41
    Od: "Piotr Orzechowski" <news@USUN_SPAMpiotrorzechowski.com>

    > DRŻYJMY - w każdej chwili mogą wyczyścić nam konta w dowolnym banku, gdzie
    jest
    > dostęp przez SSL (Secure Socket Layer). Gość przy dziennikarzach Reuters'a
    > włamał się do trzech największych szwedzkich banków i pokazał jak dokonać
    > przelewów z dowolnych rachunków klientów. Microsoft twierdzi, że dziura w
    SSL
    > stanowi niewielkie zagrożenie...

    :))
    a w telewizji pokazują, jak wchodzą bandyci do banku , strzelają do
    strażników i kasjerek i wynoszą kasę ....

    zabierzmy swoją kasę i trzymajmy ją w domu

    a tak na serio to wydaje mi się, że najlepszym zabezpieczeniem na obecne
    czasy jest jakiś duży kredyt (np. mieszkaniowy) :) przynajmniej nic nie
    ukradną

    pozdrawiam
    Piotr

  • 14. Data: 2002-08-29 07:10:58
    Temat: Re: BZDURA że SSL złamany
    Od: "Jurek" <j...@a...net>

    Z tego co zrozumiałem, to hacker włamał się do wewnętrznej sieci Banku i
    stamtąd przetransferował niewilekie sumy. Dzięki temu iż były one
    niewielkie, system alarmowy banku nie zareagował.

    Nie było jednak mowy o tym że dzira jaką znaleziono w SSL przeglądarki
    MicoSoftu ułatwia zdecydowanie kradzież kasy klientowi indywidualnemu....

    Troche ułatwia, ale nie jest to takie proste...

    Dobrze zrozumiałem?

    Jurek

  • 15. Data: 2002-08-29 07:19:57
    Od: p...@p...onet.pl

    Michale,

    To, ze jest dziura w serwerze Malegomiekkiego powoduje, ze SSL jest na las - po
    prostu mozna go obejsc, mimo ze dalej dziala. Jezeli do tego mozna wejsc na
    dowolne rachunki (nawet nie mowie o przelewach) to jest to wystarczajaco
    niebezpieczne i nie bardzo chce mi sie "luzowac".

    Ciekaw jestem, co na to polskie banki?

  • 16. Data: 2002-08-29 08:12:27
    Od: "Krzysztof Kujawski" <k...@o...pl>

    > a tak na serio to wydaje mi się, że najlepszym zabezpieczeniem na obecne
    > czasy jest jakiś duży kredyt (np. mieszkaniowy) :) przynajmniej nic nie
> [...]
    W 100% zgadzam sie z Twoja teza..duzy kredyt zagwarantuje Ci najwieksze
    bezpieczenstwo srodkow.

    Pozdrawiam

    Krzysztof Kujawski

  • 17. Data: 2002-08-29 08:39:13
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    p...@p...onet.pl wrote:
> [...]
    > przelewów z dowolnych rachunków klientów. Microsoft twierdzi, że dziura w SSL

    Wystarczy nie uzywac produktów M$.
    --
    ___________ (R)

  • 18. Data: 2002-08-29 08:40:02
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    p...@p...onet.pl wrote:

    > Ciekaw jestem, co na to polskie banki?

    Nie używają M$?

    --
    ___________ (R)

  • 19. Data: 2002-08-29 08:47:40
    Od: Jurgen <n...@s...me>

    On 29 Aug 2002 09:19:57 +0200, p...@p...onet.pl wrote:

    >Ciekaw jestem, co na to polskie banki?

    odpowiedz z polskich bankow:

    tnij cytaty
    odpowiadaj pod cytowana wiadomoscia

  • 20. Data: 2002-08-29 09:07:18
    Od: "b2d2" <m...@g...pl>

    In article <2...@n...onet.pl> , p...@p...onet.pl
    wrote:

    > DRŻYJMY - w każdej chwili mogą wyczyścić nam konta w dowolnym banku, gdzie
    jest
    > dostęp przez SSL (Secure Socket Layer).

    ojojojoj
    straaaaaszne
    i podobno wysyłają takie fale z księżyca, że złoto w skarbcach zamienia sie
    w piasek.

    Pinio
    --
    "Bo jak się człowiek przejmie rolą sam pan wisz
    to zaraz plecy go rozbolą albo krzyż..."