  • 1. Data: 2010-05-27 21:12:27
    Temat: STOPY PROCENTWOE
    Od: h...@p...onet.pl

    właśnie pani HG. Walc w tvncnbc stwierdziła , że ze względu na powódz nalezy
    podnieść stopy procentowe i dlatego należy szybciej powolać prezesa NBP.

  • 2. Data: 2010-05-27 21:22:51
    Temat: Re: STOPY PROCENTWOE
    Od: h...@p...onet.pl

    dzieki stary , mam dlugie :))))))

  • 3. Data: 2010-05-27 21:25:12
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Użytkownik <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > właśnie pani HG. Walc w tvncnbc stwierdziła , że ze względu na powódz
    > nalezy
    > podnieść stopy procentowe i dlatego należy szybciej powolać prezesa NBP.

    Będzie to kolejny powód do wzrostowej luki jutro na otwarciu. Nie ważne, że
    zła wiadomość, ważne że jest. :-D

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 4. Data: 2010-05-27 21:28:53
    Od: h...@p...onet.pl

    ale chyba zmienie zdanie na otwarciu , skoro takie robaczki jak ty tez
    przewidują wzrosty:))))

  • 5. Data: 2010-05-27 21:40:31
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    > ale chyba zmienie zdanie na otwarciu , skoro takie robaczki jak ty tez
    > przewidują wzrosty:))))

    Tak, zmień. Część zysku jak zwykle na moje konto.
    Krótkoterminowy trend lubi się odwrócić kiedy prze nie zwracając uwagi na
    newsy. Parę dni temu nikt nie słuchał dobrych danych, teraz nikt nie słyszy
    złych.

  • 6. Data: 2010-05-28 17:24:36
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Użytkownik <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > ale chyba zmienie zdanie na otwarciu , skoro takie robaczki jak ty tez
    > przewidują wzrosty:))))

    Jak zwykle nie myliłem się ->SP500 i Nasdaq
    :-O

  • 7. Data: 2010-05-28 18:51:04
    Od: " kc" <k...@W...gazeta.pl>

    h...@p...onet.pl napisał(a):

    > właśnie pani HG. Walc w tvncnbc stwierdziła , że ze względu na powódz
    nalezy
    > podnieść stopy procentowe i dlatego należy szybciej powolać prezesa NBP.

    Chyba zrezygnuję nawet z przeglądania tej, z nazwy giełdowej grupy. Jeszcze
    nie tak dawno ktoś tu się wkurzył, że Belka, jako prezes NBP, nie ma nic do
    podatków. A co według was ma pani Hania (tak tytułowałbym bufetową) do stóp
    procentowych wg obowiązującego prawa?

    Przerażeni IV rzeczpospolitą? Może by tak zacząć rozmawiać o piątej?

    kc

  • 8. Data: 2010-05-28 19:01:22
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik " kc" <k...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > h...@p...onet.pl napisał(a):
    > podatków. A co według was ma pani Hania (tak tytułowałbym bufetową) do
    > stóp
    > procentowych wg obowiązującego prawa?

    Pewnie na PIT,CIT,VAT nie ma ale na podatek od metra kwadratowego w
    stolicy, przeznaczonego na działalnośc gospodarczą chyba może mieć wpływ?

    --
    marfi

  • 9. Data: 2010-05-28 20:07:27
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik " kc" <k...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    >>
    > Pewnie na PIT,CIT,VAT nie ma ale na podatek od metra kwadratowego w
    > stolicy, przeznaczonego na działalnośc gospodarczą chyba może mieć wpływ?

    Poza tym wystarczy luknąć tu:
    http://www.platforma.org/pl/o-nas/wladze-krajowe/wic
    eprzewodniczacy/
    i co tu więcej powiedzieć.

    Pani Hania każdy swój mądry pomysł moze nawinąć na uszy panu Donkowi kiedy
    tylko zechce.

  • 10. Data: 2010-05-28 20:28:12
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "skippy" <a...@n...ma> napisał w wiadomości

> [...]
    > i co tu więcej powiedzieć.
    >
    > Pani Hania każdy swój mądry pomysł moze nawinąć na uszy panu Donkowi kiedy

    Nie znam się na niuansach partyjnych ale coraz bardziej utwierdzam się w
    przekonaniu, że do głosowania na Ciamciaramcię Komorowskiego skłoniłby mnie
    tylko jego dryling (o ile go posiada) przystawiony do mojej głowy..

    --
    marfi