  • 1. Data: 2003-08-11 12:20:31
    Temat: SWIF BIC Code
    Od: "Grzegorz" <z...@W...pl>

    Witam
    To dość szczegółowe pytanie i możliwe że nikt nie będzie w stanie mi coś
    podpowiedzieć na niusach, ale może za to prywatnie :).

    Potrzebuję informacji nt struktury budowy BIC Code a szczególnie mnie
    interesuje co oznacza 8 znak w BIC Code (8 znakowy!) np."W"; "1"; "2"; "K".

    Znalezłem w internecie, że opis budowy znajduje się w ISO 9362, ale nie
    dotarłem do choćby jakies wersji roboczej tego dokumentu.

  • 2. Data: 2003-08-11 12:38:06
    Temat: Re: SWIF BIC Code
    Od: Michał Rolka <m...@n...dla.spamu.mrc.homeip.net>

    Użytkownik Grzegorz napisał:

    > Znalezłem w internecie, że opis budowy znajduje się w ISO 9362, ale nie
    > dotarłem do choćby jakies wersji roboczej tego dokumentu.

    http://www.pkn.pl/pytania1.htm - pytanie 6. Może pomoże.

    Michał

  • 3. Data: 2003-08-11 12:51:48
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > To dość szczegółowe pytanie i możliwe że nikt nie będzie w stanie mi coś
    > podpowiedzieć na niusach, ale może za to prywatnie :).

    Ja bym sugerował jednak na grupę bo może się kiedyś
    komuś przydać a i będzie co guglać w razie czego.

    Pix

  • 4. Data: 2003-08-11 13:19:31

    > http://www.pkn.pl/pytania1.htm - pytanie 6. Może pomoże.

    dzięki, to dobry pomysł :)