  • 1. Data: 2011-02-07 13:10:07
    Temat: Sadovaya a Bogdanka panstwowa-kto za tani?
    Od: k...@p...onet.pl

    Dzisiaj Bogdanka góra o ponad 4% a jutro?
    kroovka

  • 2. Data: 2011-02-07 14:46:02
    Temat: Re: Sadovaya a Bogdanka panstwowa-kto za tani?
    Od: "Adam Sito" <a...@p...onet.pl>

    > Dzisiaj Bogdanka góra o ponad 4% a jutro?
    > kroovka

    C/WK:

    Bogdanka 2.15
    Kopex 0.65
    Famur 2.12
    Sadovaya 6.07

    Ukraińska wydmuszka żeby być wyceniana na równi z Bogdanką, musiałaby
    kosztować 4 zł.
    Ponadto Sadovaya nie wzbudza mojego zaufania - Ukraińska spółka
    zarejestrowana w Luxemburgu a notowana na polskiej giełdzie...

    --
    AS

  • 3. Data: 2011-02-07 15:34:27
    Od: k...@p...onet.pl

    > Ukraińska wydmuszka żeby być wyceniana na równi z Bogdanką, musiałaby
    kosztować 4 zł. Ponadto Sadovaya nie wzbudza mojego zaufania - Ukraińska
    spółka zarejestrowana w Luxemburgu a notowana na polskiej giełdzie...

    OK, a co powiesz o dwu pozostalych spolkach ukrainskich i ich sukcesach?

    kroovka

    poza tym lepiej miec wegiel tak tanio wydobywany i nim handlowac czy sprzedawc
    cos co nalezy najpierw kupic?

    Zreszta juz Sadovaya nabiera powietrza :-)

  • 4. Data: 2011-02-08 15:24:57
    Od: "Adam Sito" <a...@p...onet.pl>

> [...]

    > sprzedawc
    > cos co nalezy najpierw kupic?

    > Zreszta juz Sadovaya nabiera powietrza :-)

    A jakież to dwie inne ukraińskie spółki górnicze są notowane na GPW / NC?

    Niech nabiera powietrza, ale ja tam w spółki wydobywcze z C/WK pow. 6 na
    pewno nie wejdę ;-) Najambitniejsze plany, najlepszy zarząd i
    najnowocześniejsze technologie nie uzasadniają wyceny trzykrotnie wyższej od
    Bogdanki. Moja prognoza kursu Sadovaya na koniec 2011 r. - 5.50 zł/akcja.

    --
    AS

  • 5. Data: 2011-02-11 17:52:53
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Ale Twój Ekoexport leci na pysk. Już -30% od czasu, kiedy twierdziłeś, że to
    świetna spółka.
    Co Ty na to? :)

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 6. Data: 2011-02-11 17:53:15
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

  • 7. Data: 2011-02-12 12:02:08
    Od: " XXL" <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Chyba nie wierzysz w to, ze:

    1) Kroovka Ci odpowie wprost na postawione pytanie ? Ja już dawno pisałem, że
    EEX jest horrendalnie przewartościowany C/Z = 80.
    2) Kroovka utrzymuje stały skład portfela i trzyma wiosną i latem w swoim
    porflelu Grupę PSW i Sadovayę, która zajmują się handlem węglem ?