  • 21. Data: 2009-01-11 19:29:39
    Temat: Re: Scenariusz spadków czy dalszy ciąg trendu bocznego?
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Zapisane. Trzymam kciuki.

    D.

  • 22. Data: 2009-01-12 07:19:33
    Od: Mariusz Drabak2 <m...@m...net.eu>

    > Wg mnie to żaden naukowo-anlityczny trend boczny tylko zwykłe normalne
    > spadnianie na pysk .....

    Ładnie ujęte ;)

    Ja dodam tylko , że skok 40-50% będzie. Co więcej może byc jeszcze
    większy. Mi wyszło ponad 100% niestety skok bedzie bardzo krótki. (rzędu
    2 miesięcy niecałych) a wtedy rozstrzygnie się wszystko na najbliższe 3
    lata.

  • 23. Data: 2009-01-12 12:51:22
    Od: "Madafaka" <m...@n...fuk.ju>

    > Hint: Zacmienie Slonca w dniu 26.01.09.

    Ja zapodam inny hint: wschod czarnego slonca 20.01.09

  • 24. Data: 2009-01-12 20:19:36
    Od: " XXL" <d...@W...gazeta.pl>

    Dieter <d...@a...pl> napisał(a):

    Zapisane. Trzymam kciuki.

    Wygląda na to, że rozpoczęło się osuwanie indeksów do październikowych dołków
    lub poniżej tego poziomu. Na horyzoncie nie widać póki co żadnych przesłanek
    do rozpoczęcia silniejszej fali wzrostowej.
    Inauguracja prezydentury B.Obamy w USA może pomóc na 2-3 sesje ale nie
    zatrzyma coraz gorszych danych.
    Do rozpoczęcia wyczekiwanego odbicia potrzeba porcji lepszych danych makro a
    tych na razie brak.
    Zatem musi się wypełnić scenariusz dużej spadkowej piątki opisywany przez
    S.Dębowskiego.
    Żadne cykle ani astrologia finansowa nie działają.

  • 25. Data: 2009-01-12 20:34:11
    Od: Sheen <z...@v...pl>

    Jutro będzie minimum miesięczne na futuresach indeksowych i dynamiczne
    odbicie. Potem 2 tygodnie do góry.

  • 26. Data: 2009-01-12 20:57:05
    Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl>

    > Jutro będzie minimum miesięczne na futuresach indeksowych i dynamiczne
    > odbicie. Potem 2 tygodnie do góry.

    Zapisane do notatnika ....

    Dr.Endriu

  • 27. Data: 2009-01-13 10:20:02
    Od: Sheen <z...@v...pl>

    Dr.Endriu wrote:

    > Zapisane do notatnika ....

    Uwaga, około południa zmiana trendu!

  • 28. Data: 2009-01-13 11:02:44
    Od: k...@o...pl

    On 13 Sty, 11:20, Sheen <z...@v...pl> wrote:

    > Uwaga, około południa zmiana trendu!

    ze spadkowego na jeszcze bardziej spadkowy?....

  • 29. Data: 2009-01-13 11:44:22
    Od: Sheen <z...@v...pl>

    k...@o...pl wrote:

    > ze spadkowego na jeszcze bardziej spadkowy?....

    Ze spadkowego na wzrostowy.
    Chyba mam rację. Uwaga, czeka nas jeszcze nowe minimum dzienne (pewnie
    między 14 a 15).

  • 30. Data: 2009-01-13 12:55:44
    Od: k...@o...pl

    On 13 Sty, 12:44, Sheen <z...@v...pl> wrote:

    > Ze spadkowego na wzrostowy.
    > Chyba mam rację. Uwaga, czeka nas jeszcze nowe minimum dzienne (pewnie
    > między 14 a 15).
    Obserwując to co się dzieje w stanach to może mógłbyś mieć rację, ale
    wygląda to tak słabo, że chyba marne szanse...