  • 1. Data: 2007-08-29 20:14:31
    Temat: Serwis z dobrymi statsami z funduszy
    Od: Tomasz Paszkowski <s...@g...com>

    Jakie są wasze ulubione serwisy do obserwowania wycen jednostek uczestnictwa ?
    Jak narazie wystarczyły mi te onet-owe i wp-pl + excel. Ale jest może
    coś cos pozwoli mi zrezygnować z excel-a ?

    --
    Tomasz Paszkowski
    SS7, Asterisk, IPTV, BGP

  • 2. Data: 2007-08-29 20:47:58
    Temat: Re: Serwis z dobrymi statsami z funduszy
    Od: smE <n...@n...com>

    Dnia Wed, 29 Aug 2007 20:14:31 +0000 (UTC), Tomasz Paszkowski napisał(a):

    > Jakie są wasze ulubione serwisy do obserwowania wycen jednostek uczestnictwa ?
    > Jak narazie wystarczyły mi te onet-owe i wp-pl + excel. Ale jest może
    > coś cos pozwoli mi zrezygnować z excel-a ?

    Ja wklepałem sobie wszystkie fundusze jakie posiadam na stronie money.pl i
    raz na jakiś czas patrzę co i jak wygląda - nie wiem czy to najlepsze
    możliwe rozwiązanie, ale na pewno bardzo wygodne.

    Co do oglądania poszczególnych funduszy to korzystam z www.fundi.pl

  • 3. Data: 2007-08-30 08:03:29
    Od: "MrMrooz " <m...@W...gazeta.pl>

    smE <n...@n...com> napisał(a):

> [...]
    > raz na jakiś czas patrzę co i jak wygląda - nie wiem czy to najlepsze
    > możliwe rozwiązanie, ale na pewno bardzo wygodne.
    Ja uzywam bankiera i jego portfela. Jest wycena i zysk/strata z całości
    inwestycji w dany fundusz. Brakuje mi jedynie zysku z poszczególnych
    transkacji - dlatego też używam excela.

    Pozdrawiam
    Michał M