  • 21. Data: 2005-04-08 00:56:36
    Temat: Re: Skąd US wie gdzie mam konto?
    Od: "de.facto" <http://%77%77%77%2E%74%69%6E%79%2E%70%6C/hg4n>

    Jacek23 napisał(a):

    [...]

    > Jak by tak bylo to 80% polakow mialo by na karku sprawy zwiazane z nie
    > ujawnionymi dochodami:)

    Koszty ściągania tych nieujawnionych dochodów,
    przewyższą % należne.

    r_

  • 22. Data: 2005-04-08 00:58:02
    Od: "de.facto" <http://%77%77%77%2E%74%69%6E%79%2E%70%6C/hg4n>

    [...]

  • 23. Data: 2005-04-08 07:18:16
    Od: "Marek" <m...@m...com>

    > Wszystkie banki wysylaja co miesiac raport do Glownego Inspektora
    > Finansowego (GIF) na temat otwieranych i zamykanych rachunkow bankowych.
    GIF
    > jest organem Ministerstwa Finansow, czyli maja wspolnego szefa z US.
    >
    > W taki sposob nic sie nie ukryje.

    a co z bankami zagranicznymi w UE? np.niemieckimi,angielskimi itp.

    Marek

  • 24. Data: 2005-04-08 09:26:56
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    Nie wiem, ale nie wydaje mi sie zeby US , pytal Kowalskiego dlaczego wplacil
    czy wyplacil 1000zl czy 5000 zl............co innego ta magiczna kwota 10000
    EURO czy w przeliczeniu ok 40000 zl.....no ale to juz inna bajka.

    --
    j...@p...pl
    gg: 207344

  • 25. Data: 2005-04-08 10:04:36
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Jacek23 napisał(a):
    > co innego ta magiczna kwota 10000
    > EURO czy w przeliczeniu ok 40000 zl.....no ale to juz inna bajka.

    15000

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 26. Data: 2005-04-08 11:55:40
    Od: "JerzyR" <j...@k...chip.pl>

    >W jaki sposób urząd skarbowy lub urząd kontroli skarbowej może się
    > dowiedzieć czy mam i w jakim banku konto ?

    sam zglaszasz na druku nip-1?

    JR

  • 27. Data: 2005-04-08 12:47:14
    Od: "parrot" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "T.Omasz" <t...@f...pl> napisał w wiadomości

    > Jesteś na polskiej grupie dyskusyjnej, więc nie zdziw się pytaniem:
    > którego dnia miesiąca? :)
    > Przykład z nielegalno-legalnymi machinacjami wykonywanymi miedzy jednym a
    > drugim raportem zamknięcia dnia mieliśmy niedawno na przesłuchaniach
    > komisji ds. PZU :)

    Bodaj do 7 kazdego miesiaca, ale glowy nie dam sobie uciac. Zgloszenia
    "transakcji podejrzanych" (wszystkich powyzej 15000Euro) sa robione na
    biezaco.

    Pozdrawiam
    parrot

  • 28. Data: 2005-04-08 12:47:52
    Od: "parrot" <p...@p...onet.pl>

    > Znasz podstawe prawną tej permanentnej inwigilacji?
    >
    > M.

    Rozporzadzenie Ministra Finansow. Numeru nie pomne w tej chwili.

    Pozdrawiam
    parrot

  • 29. Data: 2005-04-08 12:49:34
    Od: "parrot" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jacek23" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Jak by tak bylo to 80% polakow mialo by na karku sprawy zwiazane z nie
    > ujawnionymi dochodami:)

    Jak napisalam moze byc to wykorzystane w sytuacji, gdy toczy sie sprawa
    karno-skarbowa. Jesli podpadnie sie US moga zaczac grzebac glebiej co i jak
    robiles ze swoimi kontami. Do tego czasu teoretycznie nic sie nie wyda, ale
    trzeba sobie zdawac sprawe z:
    a) mozliwosci GIIF i US
    b) konsekwencji

    Pozdrawiam
    parrot

  • 30. Data: 2005-04-08 12:56:12
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    > Bodaj do 7 kazdego miesiaca, ale glowy nie dam sobie uciac. Zgloszenia
    > "transakcji podejrzanych" (wszystkich powyzej 15000Euro) sa robione na
    > biezaco.

    Czyli co jesli pracowalem i pracuje sobie no i mam osczednosci jakies
    prawda?....jeden rachunek bankowy, to co nie moge sobie codzinnie wplacac i
    wyplacac powiedzmy 100000zl?....a dlaczego?...bo mi sie tak podoba....sa to
    moje oszczednosci i sobie je wyplacam i placam....i z tego dlaczego tak
    robie musze sie tlumaczyc w US?

    j...@p...pl
    gg: 207344