  • 21. Data: 2010-08-03 12:35:10
    Temat: Re: Skąd mamy mieć pewność, że dzwonią do nas z banku ?
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Jacek Osiecki napisał(a) :
    > A to ci tajemnica :)
    > Ale abstrahując od tego - akurat gdy dzwoni do mnie Citi to się pojawia
    > zawsze ten sam numer (numer infolinii Citi), więc akurat z nimi jest
    > najmniejszy problem.

    Ale większy problem jest z tym, że wyświetlanie numeru u odbiorcy
    można bardzo łatwo zafałszować.

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 22. Data: 2010-08-03 13:25:40
    Od: "Kris" <k...@p...onet.pl>

    > Zewnętrzne firmy windykacyjne to w momencie jak od pół roku zalegasz z
    > ratami. Ja mówie o sytuacji kiedy termin spłaty jest 10tego a 12 jeszcze
    > nie dotarł. Tak jak ja miałem kiedy mi się "zacięło" zlecenie stałe.
    Tu bys się zdziwił. Takie telefony to tez najczęściej z zewnętrznego
    callcenter
    Banki większość rzeczy zlecaja teraz firmą zewnętrznym i nawet wysyłki
    wezwań itp obsługuja wyspecjalizowane outsourcingowe firmy
    Także jak dzwoni panienka i mówi że dzwoni z Twojeo banku to jest duze
    prawdopodobieństwo że dzwoni z firmy call center na Słowacji czy z Czech np.

    Krzysiek

  • 23. Data: 2010-08-03 13:44:40
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (03.08.2010 15:25), Kris wrote:

> [...]
    > Także jak dzwoni panienka i mówi że dzwoni z Twojeo banku to jest duze
    > prawdopodobieństwo że dzwoni z firmy call center na Słowacji czy z Czech

    Ok, przyjmuję do wiadomości.

    Ale z drugiej strony, kiedy do mnie BPH w w/w sprawie dzwonił, miał
    pełen dostęp do historii rachunku. Więc albo to nie był zewn. callcenter
    albo zewn. callcenter także ma dostęp do tych danych.

    p. m.

  • 24. Data: 2010-08-03 13:55:03
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Kris wrote:

    > Ludzie popadają w paranoje ze na domofonach swoich nazwisk nie
    > wywieszaja,

    No i dobrze.
    Kogo to obchodzi, kto gdzie mieszka.

  • 25. Data: 2010-08-03 14:10:38
    Od: "Kris" <k...@p...onet.pl>

    > Kogo to obchodzi, kto gdzie mieszka.
    Jeśli ktos nie chce to niech nie wywiesza. Mnie to jednak dziwi bo
    wywieszenie nazwiska na domofonie nie powoduje zadnych negatywnych
    konsekwencji mioim zdaniem i nic złego mi się z tego powodu nie moze stać.
    Moze jestem jakis dziwny ale odbieram telefonu z nr zastrzezonych, ujawniam
    mój nr konta no na aukcjach allegro, zgadzam się na przetwarzanie moich
    danych do celów reklamowych i nic złego mnie jeszcze przez to w zyciu nie
    spotkało.

  • 26. Data: 2010-08-03 15:27:37
    Od: Dariusz Młyński <m...@p...pl>

    [..]

    > No a jak przepraszam miała to zrobić?
    >
    > --
    A po co ja mam się autoryzować aby wysłuchać spamu marketingowego ?
    Dzwoni na numer komórkowy podany przy rachunku.
    Więc prawdopodobnie rozmawia z właścicielem numeru.
    Jeżeli super propozycje ubezpieczenia, kredytu czy innego spamu przedstawi
    komuś innemu
    to chyba świat się nie zawali.
    Jeżeli klient się nią zainteresuje to dopiero wtedy rusza cała
    procedura autoryzacji/weryfikacji.

  • 27. Data: 2010-08-04 07:59:27
    Od: Marx <M...@n...com>

    W dniu 2010-08-03 12:59, mvoicem pisze:
    > No dobrze, ale juz np. liczba groszy w przelewie z dnia takiego i
    > takiego nie ujawnia żadnej informacji. Lub ostatnia/przedostatnia cyfra
    > kwoty ostatniego przelewu wychodzącego.
    hahaha
    pamietasz ile groszy mialy twoje ostatnie przelewy? :) czy bedziesz
    lecial do kompa sie zalogowac aby to sprawdzic?
    Marx

  • 28. Data: 2010-08-04 08:52:27
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (04.08.2010 09:59), Marx wrote:
    > hahaha
    > pamietasz ile groszy mialy twoje ostatnie przelewy? :) czy bedziesz
    > lecial do kompa sie zalogowac aby to sprawdzic?

    Jeżeli pamiętam, to się o to pytam. Jeżeli nie - to pytam się o coś innego.

    p. m.

  • 29. Data: 2010-08-04 18:30:29
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    mvoicem <m...@g...com> writes:

    > Jeżeli się nic nie zmieniło przez ostatnie kilka lat, to w takim Citi
    > znajomość nazwiska panieńskiego matki (czy czegoś w tym stylu) i wiedzy
    > o tym czy się ma konto walutowe we frankach szwajcarskich wystarcza do
    > pełnej autoryzacji.

    To problem banku.
    --
    Krzysztof Halasa