  • 1. Data: 2010-03-26 12:33:53
    Temat: Skąd się bierze pierwszy ruch po danych?
    Od: "flower" <f...@w...pl>

    Obserwowałem dziś notowania o 13:30. W momencie punkt 13:30 spadek o 5
    punktów, a zaraz potem szybkie odbicie. To był nie pierwszy raz kiedy
    widziałem takie ruchy w momencie publikowania danych - skąd się one biorą?

    --
    "Żałuj za dowcipy, synu!"
    Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

  • 2. Data: 2010-03-26 13:10:57
    Temat: Re: Skąd się bierze pierwszy ruch po danych?
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    On 26 Mar, 13:33, "flower" <f...@w...pl> wrote:
> [...]
    > punktów, a zaraz potem szybkie odbicie. To był nie pierwszy raz kiedy
    > widziałem takie ruchy w momencie publikowania danych - skąd się one biorą?

    long menom jajca się pocom

    stąd tiki nerwowe panienka

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2010-03-26 19:10:24
    Od: "flatron" <f...@y...com>

    > Obserwowałem dziś notowania o 13:30. W momencie punkt 13:30 spadek o 5
    > punktów, a zaraz potem szybkie odbicie. To był nie pierwszy raz kiedy
    > widziałem takie ruchy w momencie publikowania danych - skąd się one biorą?

    Próba czesania stopów na wzór foreksu.

  • 4. Data: 2010-03-26 22:49:17
    Od: macieks <m...@g...com>

    On 26 Mar, 20:10, "flatron" <f...@y...com> wrote:

    > Próba czesania stopów na wzór foreksu.

    5 pkt i czesanie stopów?
    Luuuudzie bez przesady, co to za ruch.

    Ruch po stopy to np. OIL rozpiętość ruchu 1$ albo EURUSD do 100 p.
    Na FW20 2-4 razy w roku zdarzają się strzały 50 pkt, to jest dopiero
    walnięcie.