  • 31. Data: 2002-10-23 22:00:36
    Temat: Re: Skandia-jak zrezygnować?
    Od: "l:e:h" <leh(wytnijto)@wytnijto.z.pl>

    "Ag@a" <a...@w...pl> skribis:

    >Dziękuję wszyskim za wypowiedzi. Nie wiem co teraz robić. Żałuję tylko, że
    >nie znałam (nie znam) się na tym w momencie podpisywania umowy.

    To wina agenta, ze ci nie powiedzial. Chyba zlamal jakies zasady etyczne.
    Moze go pociagnac za odpowiedzialnosc ?

    >Powiedzcie prosze, czy dobrze zrobiłam wchodząc w to?

    Zle. To musi byc przemyslana decyzja a nie hop-siup.

    >Obawiam się, że wplątałam się niepotrzebnie,... że stracę...

    stracisz. juz stracilas.

    Pozdrawiam, Leh.
    --
    Spraw by twoja strona pracowala na Ciebie.
    Dochodowy program partnerski:

  • 32. Data: 2002-10-23 22:00:37
    Od: "l:e:h" <leh(wytnijto)@wytnijto.z.pl>

    "Ag@a" <a...@w...pl> skribis:

    >Wnioskuję, że nieopłacalny jest tot interes dla mnie. Proszę poradźcie mi,
    >czy zrezygnować z tego i mieć 2200 w plecy? Czy brnąć w to i nie mieć
    >pewności, że nie stracę więcej?

    zapytaj o to, ile procent wplaconych pieniedzy (wplaconych pieniedzy, a
    nie wartosci 'konta') oddadza ci za rok, dwa, trzy. I potem zastanow sie
    co ci sie oplaca.

    Pozdrawiam, Leh.