  • 1. Data: 2011-08-02 18:07:06
    Temat: Skarbonkowe w GETINIE
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    W poprzednim miesiący wykonałem 3 transakcje ichnią debetówką (w zawrotnych
    kwotach oscylujących wokół 2 zł każda), transakcje były wykonane w okolicy 5
    lipca więc na pewno rozliczyły się w lipcu.
    W dniu dzisiejszym przelałem do GETINA jak zawsze 1000 zł a tu skarbonka
    pusta. :(
    Oprócz ilości transakcji jakieś limity kwotowe wymyślili do wykonania kartą,
    czy jak?

    Czy komuś coś wpadło do skarbony w tym miesiącu za wpływ >= 1000 zł?

    Zastanawiam się, czy nie trzeba wpłacać 1000,01 zł, bo opisy do poprzednich
    transakcji (w skarbonce) brzmią:
    Tytuł: Wpływ na konto powyżej 1000 zł,

    choć z drugiej strony zawsze wpłacałem 1000 zł i złotówka przybywała.

  • 2. Data: 2011-08-02 18:57:09
    Temat: Re: Skarbonkowe w GETINIE
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    Użytkownik "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl> napisał w wiadomości
    > W poprzednim miesiący wykonałem 3 transakcje ichnią debetówką (w
    > zawrotnych kwotach oscylujących wokół 2 zł każda), transakcje były

    [...]

    Złotówka pojawiła się po kilku godzinach. Czyli wystarczy cierpliwie
    poczekać.

  • 3. Data: 2011-08-03 08:23:04
    Od: Zyga <z...@w...pl>

    W dniu 2011-08-02 20:57, Marcin Wasilewski pisze:
    > Użytkownik "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl> napisał w wiadomości
    >
    > [...]
    >
    > Złotówka pojawiła się po kilku godzinach. Czyli wystarczy cierpliwie
    > poczekać.

    ja mam kartę nieaktywną jeszcze a zł i tak dostałem.