  • 1. Data: 2009-10-27 09:14:02
    Temat: Skok na kasę... czyli jak zafundowac zjazd na gpw
    Od: "george" <g...@v...pl>

    http://biznes.onet.pl/rewolucja-w-emeryturach,18554,
    3046115,1,news-detal

    Zaraz sie okaże że te 170 mld jest niezbędnie konieczne do łatania dziury
    poza zmniejszeniem samej składki.

    george

  • 2. Data: 2009-10-27 14:30:34
    Temat: Re: Skok na kasę... czyli jak zafundowac zjazd na gpw
    Od: "kigam" <p...@g...com>

    Użytkownik "george" <g...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    3046115,1,news-detal

    > Zaraz sie okaże że te 170 mld jest niezbędnie konieczne do łatania dziury

    Teza o stabilizacyjnej roli funduszy na polskiej giełdzie upadła w ubiegłym
    wieku. Teza o tym że ofe potrafią sprawniej zarządzać i inwestować - jeśli
    chodzi o mnie - była spalona tuż po jej ogłoszeniu, itd itp. Więcej bzdur
    profesorów i lobbystów rynku tutaj
    http://emerytury.wp.pl/kat,69594,title,Rzad-zastanaw
    ia-sie-nad-mniejsza-skla
    dka-do-OFE,wid,11631533,wiadomosc.html?ticaid=18ff8

  • 3. Data: 2009-10-27 14:33:03
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    Tego wałka nijak się nie wyprostuje, juz pozamiatane niestety.

  • 4. Data: 2009-10-27 14:35:10
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "kigam" <p...@g...com> wrote in message

> [...]
    > http://emerytury.wp.pl/kat,69594,title,Rzad-zastanaw
    ia-sie-nad-mniejsza-skla
    > dka-do-OFE,wid,11631533,wiadomosc.html?ticaid=18ff8

    oczywiście że OFE to przekręt z balonowymi prowizjami za zarządzanie i
    prowizjami od wpłat, z tym nie dyskutuje.
    Jak juz chcą OFE "likwidowac" ( bo o to chyba tu chodzi w perspektywie) -
    (jestam 'ZA'), to niech ta likwidacja przejdzie przez moje konto (moze byc
    nawet "specjalne" -> IKE). Niech przekażą środki w postaci akcji lub
    obligacji itp.

    Z projektu wynika że chcą "zapierdolic" przyszłą emerturę w zamian nie dając
    nic.
    george

  • 5. Data: 2009-10-27 17:15:31
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    Użytkownik "george"

    > Z projektu wynika że chcą "zapierdolic" przyszłą emerturę w zamian nie
    > dając nic.

    ta, to samo z grubsza było z wydłużeniem wieku
    nie przeszło jedno będzie inne