  • 11. Data: 2013-02-15 11:59:49
    Temat: Re: Skoro reklamujemy tu różne wiśnie itp. to czy...
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Thu, 14 Feb 2013 19:10:14 +0100, wromek napisał(a):

    > 1. Dla jednych drobne, dla innych mniej,

    Przyjąłem a priori, że kilkadziesiąt złotych to w 2013 roku są drobne;
    które, oczywiście, szanować należy, ale to nadal drobne.

    > 2. Niektórzy dostali, niektórzy nie, jeśli nie spełnili jakichśtam warunków,

    Nie wnikam, odpowiedziałem tylko neoniuszowi na pytanie, całkowicie
    neutralnie.

    > 3. A czemu powody, dla których niektórzy skorzystali, są niejasne?

    Bo bardzo łatwo wyciąć z tego interesu ciebie - całkowicie zbędnego
    pośrednika - i skasować większą prowizję, a i kwestie podatkowe ciut
    jaśniejsze się robią.

    AK