  • 1. Data: 2009-02-19 14:07:37
    Temat: Służby specjalne ustalają, kto stoi za spekulacjami walutą.
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    Z Krzysztofem Liedlem, szefem Centrum Badań nad Terroryzmem, rozmawia
    Dorota Kowalska:

    "Atak na walutę to przestępstwo. Służby podejmują działania operacyjne
    przeciwko sprawcom ataku."

    http://prnews.pl/przeglad-prasy/sluzby-specjalne-ust
    alaja-kto-stoi-za-spekulacjami-waluta-37828.html
    http://tinyurl.com/dahawq

    A juz myslalem, ze po informacji o listach gonczych za Talibanami
    (talibami?) nic mnie nie zdziwi...

  • 2. Data: 2009-02-19 14:10:27
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    alaja-kto-stoi-za...http://tinyurl.com/dahawq

    > A juz myslalem, ze po informacji o listach gonczych za Talibanami
    > (talibami?) nic mnie nie zdziwi...

    A co oni chca sprawdzac?
    Przeciez wiadomo - Zydzi, Masoni i Cyklisci.

  • 3. Data: 2009-02-19 14:12:43
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    h.googlegroups.com...

    > A co oni chca sprawdzac?
    > Przeciez wiadomo - Zydzi, Masoni i Cyklisci.

    Nic się nie znacie! Służby ustalą, że to Bracia zaatakowali PLN! :-)

    marekz

    __________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database
    3867 (20090219) __________

    http://www.eset.com

  • 4. Data: 2009-02-19 15:36:33
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 19 Lut, 09:10, krzysztofsf <k...@w...pl> wrote:

    > A co oni chca sprawdzac?
    > Przeciez wiadomo - Zydzi, Masoni i Cyklisci.

    Jak sie okazuje, jeszcze Rosjanie i Chinczycy :)

    Brakuje mi tylko informacji co sluzby specjalne zrobia jak juz ustala.
    Pogroza palcem? Wysla list gonczy? Bo pan antyterrorysta mowi cos o
    "prowadzeniu gry operacyjnej".

    Podchody? Berek? :)

  • 5. Data: 2009-02-19 16:03:29
    Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com>

    Nie ma się co śmiać - tylko sużby specjalne mają narzędzia, by bez
    wszczynania oficjalnego śledztwa sprawdzić, czy nie miała miejsce zmowa
    dotycząca opcji albo korpucja między bankami, a członkami zarządów
    poszkodowanych spółek. Jeśli coś konkretnego znajdą, wówczas będzie mogłą
    wkroczyć prokuratura

    T.

  • 6. Data: 2009-02-19 16:36:17
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Nadal nie wierzysz, że w Polsce lądowały samoloty wynajęte przez CIA??
    JaC

    -----

  • 7. Data: 2009-02-19 16:44:43
    Od: Kamikazee <n...@n...pl.invalid>

    ąćęłńóśźż pisze:
    > Nadal nie wierzysz, że w Polsce lądowały samoloty wynajęte przez CIA??
    > JaC

    Odpowiedź: bo zakłóca naturalną kolejność czytania.
    Pytanie: dlaczego?
    Odpowiedź: odpowiadanie nad cytatami.
    Pytanie: co jest najbardziej denerwujące w usenecie?

    --
    http://kamikaze.mp.waw.pl/
    Gaz pieprzowy, obezwładniający, łzawiący, który wybrać?

  • 8. Data: 2009-02-19 16:47:13
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 19 Lut, 11:36, ąćęłńóśźż <u...@w...eu> wrote:
    > Nadal nie wierzysz, że w Polsce lądowały samoloty wynajęte przez CIA??
    > JaC

    Wrecz przeciwnie. Nadal wierze, ze polski rzad wchodzi Amerykanom do
    d... bez wazeliny. I nadal mnie to zniesmacza.

  • 9. Data: 2009-02-19 16:47:32
    Od: sorden <s...@w...pl>

    bradley.st wrote:

> [...]
    > przeciwko sprawcom ataku."

    http://prnews.pl/przeglad-prasy/sluzby-specjalne-ust
    alaja-kto-stoi-za-spekulacjami-waluta-37828.html

    Skad oni takich cudaków biorą.

    --
    in

  • 10. Data: 2009-02-19 19:07:53
    Od: TZ <g...@t...cy[ROT13]>

    Cześć Marekzie!

    W czwartek, 19 lutego 2009, o godz. 15:12:43, napisałeś na temat: "Służby
    specjalne ustalają, kto stoi za spekulacjami walutą."
    MarekZ m...@i...pl, news:gnjp14$2sv$1@srv.cyf-kr.edu.pl

    > Nic się nie znacie! Służby ustalą, że to Bracia zaatakowali PLN! :-)

    http://www.dziennik.pl/gospodarka/article323274/Oto_
    bank_ktory_gral_na_spadek_zlotego.html

    --
    Hej!
    TZ

    - Żołnierz musi wysoko podnosić nogi i być dzielny. -