  • 11. Data: 2009-02-19 19:18:07
    Temat: Re: Służby specjalne ustalają, kto stoi za spekulacjami walutą.
    Od: sorden <s...@w...pl>

    TZ wrote:

    http://www.dziennik.pl/gospodarka/article323274/Oto_
    bank_ktory_gral_na_spadek_zlotego.html

    Taa, wiadomosci medialne sobie a FX sobie ;)

    --
    in

  • 12. Data: 2009-02-19 19:30:46
    Temat: Re: Sluzby specjalne ustalaja, kto stoi za spekulacjami waluta.
    Od: "Pafcik" <s...@s...pl>

    > Brakuje mi tylko informacji co sluzby specjalne zrobia jak juz ustala.
    > Pogroza palcem? Wysla list gonczy? Bo pan antyterrorysta mowi cos o
    > "prowadzeniu gry operacyjnej".
    >
    > Podchody? Berek? :)

    proponowalbym osobiscie paru "analityków" poprostu odwiedzic w domu i
    pogadac z nimi na powazniem,
    taka meska rozmowa w trakcie której trzeba by im wytlumaczyc, ze robienie
    kolo tylka 40 milionowemu narodowi po to by oblowilo sie paru grubasów jest
    nieetyczne,

  • 13. Data: 2009-02-19 19:32:24
    Od: sorden <s...@w...pl>

    Pafcik wrote:

    > taka meska rozmowa w trakcie której trzeba by im wytlumaczyc, ze robienie
    > kolo tylka 40 milionowemu narodowi po to by oblowilo sie paru grubasów
    > jest nieetyczne,

    Tak, a potem zakazac handlu na polskiej gieldzie. no chyba, ze na wzrosty.

    --
    in

  • 14. Data: 2009-02-19 19:40:35
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 19 Lut, 14:30, "Pafcik" <s...@s...pl> wrote:

    > proponowalbym osobiscie paru "analityków" poprostu odwiedzic w domu i
    > pogadac z nimi na powazniem,

    W domu w Chinach czy w Rosji? :) Bo pan antyterrorysta cos tak
    wspominal...

    > taka meska rozmowa w trakcie której trzeba by im wytlumaczyc, ze robienie
    > kolo tylka 40 milionowemu narodowi po to by oblowilo sie paru grubasów jest
    > nieetyczne,

    Uuu... Albo lepiej w stylu CIA - porwac takich paru chinskich
    dealerow, do Polski ich, przytopic i wszystko bedzie jasne? :)

  • 15. Data: 2009-02-19 22:05:49
    Od: acelnószz <u...@w...eu>

    Po co przytapiac - niech pracuja dla nas ;-)
    JaC

    -----

  • 16. Data: 2009-02-20 17:04:05
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On 19 Lut, 15:07, "bradley.st" <b...@g...pl> wrote:
    > Z Krzysztofem Liedlem, szefem Centrum Badań nad Terroryzmem, rozmawia
    > Dorota Kowalska:
    >
    > "Atak na walutę to przestępstwo. Służby podejmują działania operacyjne
    > przeciwko sprawcom ataku."

    No dobra, ale jaki atak? Magazynek z AK-47 ktoś wypluł w paczkę
    banknotów? Nie... Po prostu ktoś kupił (albo umówił się, że kupi) ileś
    złotych (euro, dolarów, jenów, kamieni na dnie morza, paciorków albo
    jeszcze czegoś innego) po jakimś kursie. To gdzie to przestępstwo: o 6
    euro za dużo chciał kupić? A może za dużo jedynek po przecinku w
    kursie było? To już nawet nie śmieszy...

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 17. Data: 2009-02-20 17:20:10
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 20 Lut, 12:04, Jarek Andrzejewski <p...@g...com> wrote:

    > No dobra, ale jaki atak? Magazynek z AK-47 ktoś wypluł w paczkę
    > banknotów?

    Jak to jaki? ZMASOWANY oczywiscie. :)

    A propos sluzb specjalnych i ich wypowiedzi:

    "Jeżeli to polski wywiad zdobył nazwiska porywaczy, to wystarczyło
    kiwnąć palcem, by odbić z ich rąk polskiego inżyniera."
    (Jerzy Dziewulski, byly dowodca jednostki antyterrorystycznej na
    Okeciu)

    I komentarz:

    http://mariuszzawadzki.blox.pl/2009/02/Mowa-jest-sre
    brem-a-milczenie-zlotem.html

  • 18. Data: 2009-02-21 07:38:50
    Od: bzdreg <b...@n...com>

    Jarek Andrzejewski pisze:

> [...]
    > euro za dużo chciał kupić? A może za dużo jedynek po przecinku w
    > kursie było? To już nawet nie śmieszy...

    To nie tak.
    Ktoś tu parę dni temu wrzucił link do pracy (publikacji) dr
    M.Andrzejewskiego z AE w Krakowie. Warto przeczytać.

    Jeśli obcy bank zatrudnia polskiego byłego prominentnego polityka,
    kupuje od niego informacje o wrażliwych punktach polskiej gospodarki, po
    czym starannie planuje szeroko zakrojoną akcję, w której przygotowuje
    pułapkową ofertę, angażuje w to (za prowizję) kilkanaście polskich
    banków, podsuwa zarządom spółek umowy delegujące uprawnienia do
    zawierania kontraktów na pracowników niższego szczebla, następnie
    korumpuje tych pracowników i skłania do podpisania niekorzystnych umów
    na łączną sumę sięgającą 100 mld PLN i stymuluje gwałtowne wahania kursu
    polskiej waluty, to jest to temat dla specsłużb.

    --

    Pzdr.
    bzd.

  • 19. Data: 2009-02-21 12:48:47
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On 21 Lut, 08:38, bzdreg <b...@n...com> wrote:

> [...]
    > na łączną sumę sięgającą 100 mld PLN i stymuluje gwałtowne wahania kursu
    > polskiej waluty, to jest to temat dla specsłużb.

    no to niech zamkną przestępców (dla ułatwienia dodam: wszystkie
    przestępstwa wymienione są w kodeksie karnym, ew. paru kodeksach - np.
    k.k. skarbowym lub k.k. innych państw).

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski