  • Data: 2004-01-08 08:57:04
    Temat: Solo
    Od: "Dave " <d...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wlasnie przeszedlem na Solo z LGnet i czy ktos korzystajacy z tego systemu
    moze mi wyjasnic w jaki sposob mozna obejrzec historie konta - tak jak to
    bylo w LGnet-Solo ? Albo jak zobaczyc naliczone odsetki tak jak to bylo
    poprzednio ? I czy za kazdym razem po logowaniu traci sie 1 haslo z listy
    hasel ? Jak tak dalej pojdzie to w ciagu paru tygodni ta liste wykorzystam...
    Jak sie zamawia nowa liste hasel i jak szybko mozna ja dostac ? Widze ze Solo-
    LGnet oferowalo duzo wiecej opcji niz samo Solo - czyzby nie chciano
    wykorzystac tego co bylo dobrego w dawnym LG ? Szkoda ze musiano zrobic
    konwersje. Nawet system sie pogorszyl nie mnowiac o oprocentowaniu...

    D.