  • 1. Data: 2011-03-17 16:29:20
    Temat: Spamery jedne...
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    Loguje sie do BZWBK i musze sie naklikac niezle, bo po wpisaniu loginu i
    hasla pojawia sie od razu cudowna plansza z "KREDYTEM NA KLIK". Wezcie
    sobie swoj kredyt wsadzcie gleboko. I nie da sie tego usunac.

    Loguje sie do Alioru i powtorka z rozrywki. Co za syf!

  • 2. Data: 2011-03-17 17:04:32
    Temat: Re: Spamery jedne...
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

> [...]
    >sobie swoj kredyt wsadzcie gleboko. I nie da sie tego usunac.

    >Loguje sie do Alioru i powtorka z rozrywki. Co za syf!

    Skorzystaj z tych ofert, może wtedy ominie cię oglądanie reklam.

  • 3. Data: 2011-03-17 17:05:25
    Od: quwert <q...@g...pl>

    Dnia Thu, 17 Mar 2011 17:29:20 +0100, neoniusz napisał(a):

> [...]
    > sobie swoj kredyt wsadzcie gleboko. I nie da sie tego usunac.
    >
    > Loguje sie do Alioru i powtorka z rozrywki. Co za syf!

    Kiedyś Citi miał takie coś ale na infolinii telefonicznej
    "wszystkie linie są zajete" i po chwili
    "Specjalna oferta dla ciebie weź... ble ble ble "
    i tak dwa trzy razy

    To był dopiero syf chociaż i w przeglądarce jest to spore przegięcie
    Swoją drogą widać jak bank traktuje swoich klientów
    "reklamą po oczach przejedzie
    i szmal z konta ulegnie telekinezie"

  • 4. Data: 2011-03-17 17:15:06
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11-03-17 18:04, mx pisze:

    > Skorzystaj z tych ofert, może wtedy ominie cię oglądanie reklam.

    Nawet gdybym potrzebowal kredytu (a nie potrzebuje), to po takich
    denerwujacych reklamach bym to olal.

  • 5. Data: 2011-03-17 20:09:08
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    neoniusz pisze:
> [...]
    > sobie swoj kredyt wsadzcie gleboko. I nie da sie tego usunac.
    >
    > Loguje sie do Alioru i powtorka z rozrywki. Co za syf!

    Hint: wersja mobilna strony. :-)

    --
    MiCHA

  • 6. Data: 2011-03-17 21:38:17
    Od: "T.F." <t...@u...wp.pl>

    On 17/03/2011 17:04, mx wrote:

    > Skorzystaj z tych ofert, może wtedy ominie cię oglądanie reklam.

    nie ominie.

    --
    T.F.

  • 7. Data: 2011-05-14 19:23:31
    Od: "Wieslaw" <i...@o...altb.pl>

    otwieram lodowke a tam oferka kredytu, otwieram puszke a tam ofertla
    kredytu, otwietam piwo a tam....
    nie tego dalej nie zniose!

  • 8. Data: 2011-05-14 19:30:32
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11-05-14 21:23, Wieslaw pisze:
    > otwieram lodowke a tam oferka kredytu, otwieram puszke a tam ofertla
    > kredytu, otwietam piwo a tam....
    > nie tego dalej nie zniose!

    A ja otwieram lodowke, a tam jakis idiota probuje sprzedac na kazdej
    grupie karme dla psow. I to jestes ty.

  • 9. Data: 2011-05-14 23:03:44
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-05-14 21:30, neoniusz pisze:

    > A ja otwieram lodowke, a tam jakis idiota probuje sprzedac na kazdej
    > grupie karme dla psow. I to jestes ty.

    Hahaha
    Przedtem handlował informacjami o bankach ;-)

    --
    animka